Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Upravljanje odgojno-obrazovnim ustanovama: menadžment i marketing u školama (CROSBI ID 746907)

Druge vrste radova | ostalo

• Obrazovni materijal (nedefinirano )

Krce Miočić, Božena ; Pavičić, Jurica ; Alfirević, Nikša ; Najev Čačija, Ljiljana Upravljanje odgojno-obrazovnim ustanovama: menadžment i marketing u školama / Krce Miočić, Božena ; Pavičić, Jurica ; Alfirević, Nikša et al. (ur.). Zadar: Sveučilište u Zadru, 2016. 392..

Podaci o odgovornosti

Krce Miočić, Božena ; Pavičić, Jurica ; Alfirević, Nikša ; Najev Čačija, Ljiljana

Krce Miočić, Božena ; Pavičić, Jurica ; Alfirević, Nikša ; Najev Čačija, Ljiljana

hrvatski

Upravljanje odgojno-obrazovnim ustanovama: menadžment i marketing u školama

Knjiga je strukturirana tako da sustavno obuhvati ne samo načelna pitanja razvoja društva i uloge obrazovanja u njemu (no, i ta je problematika obrađena u prvom poglavlju), nego je, ponajprije, usmjerena razumijevanju „menadžerske“ komponente upravljanja u obrazovnim/odgojnim institucijama. U drugom poglavlju ponuđena su opća tumačenja upravljanja i odlučivanja, i to kao uvod u detaljniju fokusiranu razradu specifičnosti konteksta u kojem djeluju obrazovne/odgojne institucije. Treće poglavlje bavi se osnovnim elementima pravnog okvira – s osobitim naglaskom na kompetencije, ovlasti i ključne dokumente. U četvrtom poglavlju detaljno su obrađeni dionici i procesi u kontekstu rada obrazovnih/odgojnih institucija. Pritom treba izdvojiti organizaciju rada, motiviranje i delegiranje kao teme kojima bi današnji učenici dodijelili oznaku catchy! Peto poglavlje obrađuje marketinške aspekte djelovanja obrazovnih/odgojnih institucija – osmišljeno na način da su menadžeri u takvim institucijama ciljna skupina koja bi marketing trebala provoditi u praksi. Financijski i računovodstveni aspekti rada pomno su razrađeni u šestom poglavlju. Projekti, taj Damoklov mač svih institucija u zemljama članicama EU, razmatraju se u sedmom poglavlju, dok je upravljanje inkluzivnim razredom, kao specifična cjelina i nastavak sedmog poglavlja, razrađeno u osmom. Benchmarking, uvijek intrigantna tema, često pogrešno etiketirana kao „špijuniranje“ ili „kopiranje“, ponuđena je u devetom poglavlju kao koristan izvor ideja i inspiracije – bez nepotrebnog „otkrivanja tople vode“ u situacijama kada to nije nužno. Mogu li i trebaju li ravnatelji biti poduzetni(ci)? Provjerite u desetom poglavlju! Jedanaesto, zaključno poglavlje povezuje upravljanje sa specifičnostima ciljnih skupina kojima se usmjeravaju pojedine odluke, a to je ujedno poglavlje u kojem se sublimira važnost upravljanja i odlučivanja za sve dionike u obrazovnim/odgojnim institucijama.

Odgojno-obrazovne ustanove ; menadžment ; marketing ; škole

nije evidentirano

engleski

Management in Educational Institutions: Management and marketing in schools

nije evidentirano

Educational institutions ; management ; marketing ; schools

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Zadar: Sveučilište u Zadru

392

2016.

nije evidentirano

objavljeno

978-953-331-129-6

Povezanost rada

Ekonomija