Upravljanje odgojno-obrazovnim ustanovama: menadžment i marketing u školama (CROSBI ID 746907)
Druge vrste radova | ostalo
• Obrazovni materijal (nedefinirano )
Podaci o odgovornosti
Krce Miočić, Božena ; Pavičić, Jurica ; Alfirević, Nikša ; Najev Čačija, Ljiljana
Krce Miočić, Božena ; Pavičić, Jurica ; Alfirević, Nikša ; Najev Čačija, Ljiljana
hrvatski
Upravljanje odgojno-obrazovnim ustanovama: menadžment i marketing u školama
Knjiga je strukturirana tako da sustavno obuhvati ne samo načelna pitanja razvoja društva i uloge obrazovanja u njemu (no, i ta je problematika obrađena u prvom poglavlju), nego je, ponajprije, usmjerena razumijevanju „menadžerske“ komponente upravljanja u obrazovnim/odgojnim institucijama. U drugom poglavlju ponuđena su opća tumačenja upravljanja i odlučivanja, i to kao uvod u detaljniju fokusiranu razradu specifičnosti konteksta u kojem djeluju obrazovne/odgojne institucije. Treće poglavlje bavi se osnovnim elementima pravnog okvira – s osobitim naglaskom na kompetencije, ovlasti i ključne dokumente. U četvrtom poglavlju detaljno su obrađeni dionici i procesi u kontekstu rada obrazovnih/odgojnih institucija. Pritom treba izdvojiti organizaciju rada, motiviranje i delegiranje kao teme kojima bi današnji učenici dodijelili oznaku catchy! Peto poglavlje obrađuje marketinške aspekte djelovanja obrazovnih/odgojnih institucija – osmišljeno na način da su menadžeri u takvim institucijama ciljna skupina koja bi marketing trebala provoditi u praksi. Financijski i računovodstveni aspekti rada pomno su razrađeni u šestom poglavlju. Projekti, taj Damoklov mač svih institucija u zemljama članicama EU, razmatraju se u sedmom poglavlju, dok je upravljanje inkluzivnim razredom, kao specifična cjelina i nastavak sedmog poglavlja, razrađeno u osmom. Benchmarking, uvijek intrigantna tema, često pogrešno etiketirana kao „špijuniranje“ ili „kopiranje“, ponuđena je u devetom poglavlju kao koristan izvor ideja i inspiracije – bez nepotrebnog „otkrivanja tople vode“ u situacijama kada to nije nužno. Mogu li i trebaju li ravnatelji biti poduzetni(ci)? Provjerite u desetom poglavlju! Jedanaesto, zaključno poglavlje povezuje upravljanje sa specifičnostima ciljnih skupina kojima se usmjeravaju pojedine odluke, a to je ujedno poglavlje u kojem se sublimira važnost upravljanja i odlučivanja za sve dionike u obrazovnim/odgojnim institucijama.
Odgojno-obrazovne ustanove ; menadžment ; marketing ; škole
nije evidentirano
engleski
Management in Educational Institutions: Management and marketing in schools
nije evidentirano
Educational institutions ; management ; marketing ; schools
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Zadar: Sveučilište u Zadru
392
2016.
nije evidentirano
objavljeno
978-953-331-129-6