Adolescenti i školski stres (CROSBI ID 240637)
Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni) | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Rukavina, Maja ; Nikčević-Milković, Anela
hrvatski
Adolescenti i školski stres
Školsko okruženje i školsko postignuće mogu biti važni čimbenici u oblikovanju adolescentove slike o sebi. U procesu odgoja i obrazovanja adolescenti počinju doživljavati sebe kao uspješnog ili neuspješnog, također dolazi do razumijevanja razloga vlastitog uspjeha ili neuspjeha, a to može dovesti do psihosocijalnog stresa i emocionalnih poteškoća kod adolescenata. Jedan od efikasnijih načina suočavanja i umanjivanja određenih rizičnih čimbenika u školi je izrada i provođenje preventivnih programa. Kako bi se smanjio negativni utjecaj školskog stresa i postigli efikasni uvjeti rada, potrebno je stvoriti takvo razredno-nastavno ozračje u kojem će učenici i nastavnici kao partneri i prijatelji raditi na usvajanju trajnih i djelatnih znanja, sposobnosti i potreba stvarnog svijeta (Previšić, 2010).
adolescenti, emocionalne i psihosomatske poteškoće, odnos adolescenta i nastavnika, suočavanje adolescenta sa školskim stresom, školski preventivni programi, školski stres
nije evidentirano
engleski
Adolescent and School Stress
nije evidentirano
adolescents, emotional and psychosomatic difficulties, facing adolescents with school stress, relationship between teachers and adolescents, school preventive programme, school stress
nije evidentirano