Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Pojedini aspekti uključenosti roditelja u školovanje učenika sa specifičnim teškoćama u učenju i učenika bez teškoća (CROSBI ID 242959)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Vrkić Dimić, Jasmina ; Zuckerman, Zora ; Blaži Pestić, Marina Pojedini aspekti uključenosti roditelja u školovanje učenika sa specifičnim teškoćama u učenju i učenika bez teškoća // Napredak (Zagreb), 158 (2017), 1-2; 49-68

Podaci o odgovornosti

Vrkić Dimić, Jasmina ; Zuckerman, Zora ; Blaži Pestić, Marina

hrvatski

Pojedini aspekti uključenosti roditelja u školovanje učenika sa specifičnim teškoćama u učenju i učenika bez teškoća

Cilj prikazanog empirijskog istraživanja bio je ispitati, analizirati te komparirati pojedine aspekte uključenosti roditelja djece s i bez teškoća u učenju u školovanje njihove djece. Rezultati pokazuju da se roditeljska uključenost statistički značajno razlikuje između dvije ispitivane skupine roditelja: dok su roditelji djece bez teškoća u učenju redovitiji na roditeljskim sastancima, roditelji djece s teškoćama u učenju češće svojoj djeci pomažu u izradi domaće zadaće te u navedenoj pomoći prosječno provode značajno više vremena dnevno. Roditelji djece bez teškoća u učenju općenito su zadovoljniji ispitivanim načinima suradnje i sudjelovanja u odgojno-obrazovnim aktivnostima, a razlike u zadovoljstvu utvrđene kod suradnje s razrednikom te obima domaćih zadaća pokazale su se statistički značajnima. Roditelji djece s teškoćama u učenju značajno češće smatraju da se roditeljsko sudjelovanje u školovanju pozitivno reflektira na školski uspjeh djece. Ovaj rad ukazuje na pojedine probleme školske prakse koje treba rješavati kako bi uključenost roditelja bila kvalitetnija.

roditelji ; teškoće u učenju ; uključenost u školovanje

nije evidentirano

engleski

Certain aspects of parental involvement in education of children with and without specific learning difficulties

nije evidentirano

parents ; learning difficulties ; involvement in education

nije evidentirano

Podaci o izdanju

158 (1-2)

2017.

49-68

objavljeno

1330-0059

Povezanost rada

Pedagogija

Poveznice