Pojedini aspekti uključenosti roditelja u školovanje učenika sa specifičnim teškoćama u učenju i učenika bez teškoća (CROSBI ID 242959)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Vrkić Dimić, Jasmina ; Zuckerman, Zora ; Blaži Pestić, Marina
hrvatski
Pojedini aspekti uključenosti roditelja u školovanje učenika sa specifičnim teškoćama u učenju i učenika bez teškoća
Cilj prikazanog empirijskog istraživanja bio je ispitati, analizirati te komparirati pojedine aspekte uključenosti roditelja djece s i bez teškoća u učenju u školovanje njihove djece. Rezultati pokazuju da se roditeljska uključenost statistički značajno razlikuje između dvije ispitivane skupine roditelja: dok su roditelji djece bez teškoća u učenju redovitiji na roditeljskim sastancima, roditelji djece s teškoćama u učenju češće svojoj djeci pomažu u izradi domaće zadaće te u navedenoj pomoći prosječno provode značajno više vremena dnevno. Roditelji djece bez teškoća u učenju općenito su zadovoljniji ispitivanim načinima suradnje i sudjelovanja u odgojno-obrazovnim aktivnostima, a razlike u zadovoljstvu utvrđene kod suradnje s razrednikom te obima domaćih zadaća pokazale su se statistički značajnima. Roditelji djece s teškoćama u učenju značajno češće smatraju da se roditeljsko sudjelovanje u školovanju pozitivno reflektira na školski uspjeh djece. Ovaj rad ukazuje na pojedine probleme školske prakse koje treba rješavati kako bi uključenost roditelja bila kvalitetnija.
roditelji ; teškoće u učenju ; uključenost u školovanje
nije evidentirano
engleski
Certain aspects of parental involvement in education of children with and without specific learning difficulties
nije evidentirano
parents ; learning difficulties ; involvement in education
nije evidentirano