Sponzorstvo u sportu na primjeru hrvatskih košarkaških klubova (CROSBI ID 246050)
Prilog u časopisu | prethodno priopćenje | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Zdrilić, Ivica ; Kevrić, Dino ; Vrkić, Željko
hrvatski
Sponzorstvo u sportu na primjeru hrvatskih košarkaških klubova
Sportsko sponzorstvo je jedno od najbrže rastućih oblika marketinške komunikacije te kao takvo izrazito je privlačno brojnim tvrtkama koje su u potrazi za efikasnijim načinima privlačenja kupaca. U radu je prikazan teorijski pregled literature, od sportskog marketinga i sponzorstva u širem smislu do sportskog sponzorstva, njegovih glavnih oblika te pozitivnih i negativnih aspekata vezanih uz isti. Dat je osvrt i na stanje sportskog sponzorstva na području Republike Hrvatske te na njegovo kretanje nakon ekonomske krize. Ono na što se stavlja naglasak u radu jeste istraživanje sponzorstva u sportu na primjeru hrvatskih košarkaških klubova u okviru kojeg se ispituje koliko klubovi ulažu u svoj marketing i kakva im je strategija u privlačenju sponzora. Istraživanje je provedeno na hrvatskim muškim prvoligaškim košarkaškim klubovima te je pokazalo kako oni nemaju odgovarajuću strategiju prilikom pronalaženja sponzorstva, odnosno ne pristupaju navedenom problemu na odgovarajući način.
sport, sportski marketing, sponzorstvo, hrvatska košarka
nije evidentirano
engleski
Sponsorship in Sports on the Example of Croatian Basketball Clubs
nije evidentirano
sport, sport marketing, sponsorship, Croatian basketball
nije evidentirano