Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Specijalističko usavršavanje iz psihijatrije u Hrvatskoj iz perspektive edukatora (CROSBI ID 212816)

Prilog u časopisu | stručni rad

Jovanović, Nikolina ; Rojnić Kuzman, Martina ; Mayer, Nina ; Aukst Margetić, Branka ; Blažević Zelić, Sandra ; Vidović, Domagoj ; Lasić, Davor ; Peharda, Tomislav ; Nađ, Sanea ; Blečić, Helena et al. Specijalističko usavršavanje iz psihijatrije u Hrvatskoj iz perspektive edukatora // Socijalna psihijatrija, 38 (2010), 1; 67-73

Podaci o odgovornosti

Jovanović, Nikolina ; Rojnić Kuzman, Martina ; Mayer, Nina ; Aukst Margetić, Branka ; Blažević Zelić, Sandra ; Vidović, Domagoj ; Lasić, Davor ; Peharda, Tomislav ; Nađ, Sanea ; Blečić, Helena ; Degmečić, Dunja.

hrvatski

Specijalističko usavršavanje iz psihijatrije u Hrvatskoj iz perspektive edukatora

Kvalitetna edukacija specijalizanata psihijatrije presudna je u stvaranju kompetentnog stručnjaka u liječenju i zaštiti mentalnog zdravlja. Godine 2006., na inicijativu Sekcije mladih psihijatara i specijalizanata psihijatrije Hrvatske, provedena su dva istraživanja o evaluaciji specijalističkog programa iz psihijatrije u Republici Hrvatskoj. U prvom smo istraživanju anketirali specijalizante, a u drugom (koje ovdje prikazujemo) mentore i supervizore koji su uključeni u edukaciju specijalizanata. U istraživanju je sudjelovalo 70 ispitanika (83% od ukupnog broja edukatora):mentori prema odredbama Ministarstva znanosti, obrazovanja i športa (N=23), osobe zaposlene na klničkim odjelima (N=31) i osobe koje educiraju i nadziru rad specijalizanata u ostalim bolnicama (N=16). Upitnik se sastojao od 46 pitanja podijeljenih u tri cijeline: profil edukatora, ocijenjivanje postojećeg programa specijalizacije i prijedlozi za unaprjeđenje. Većina edukatora je navela da je program specijalizacije zastario i treba reformu (N=60, 86%), a tri najznačajnija nedostatka su nedovoljno dobro funkcioniranje sustava mentorstva, slaba mogućnost stručne razmjene s drugim zemljama i nedovoljno posvećivanje specijalizanata znanstvenom radu tijekom specijalizacije. Nadamo se da će rezultati ovog istraživanja pomoći u naporima svih zainteresiranih - edukatora, specijalizanata i zakonodavca - da Hrvatska dobije moderan i kvalitetan program specijalističkog usavršavanja iz psihijatrije.

psihijatrija ; specializacija ; edukatori ; Hrvatska

nije evidentirano

engleski

Psychiatry residency training program in Croatia from the perspective of educators

nije evidentirano

psychiatry ; residency ; educators ; Croatia

nije evidentirano

Podaci o izdanju

38 (1)

2010.

67-73

objavljeno

0303-7908

Povezanost rada

Kliničke medicinske znanosti

Indeksiranost