Osnovna matematička znanja i obrazovanje učitelja (CROSBI ID 537907)
Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Rukavina, Sanja
hrvatski
Osnovna matematička znanja i obrazovanje učitelja
Razvoj tehnologije te dostupnost priručnih računala potaknuli su brojne rasprave o matematičkim sadržajima koje bi morao usvojiti svaki učenik u okviru obveznoga obrazovanja. Drugim riječima, aktualizira se pitanje temeljne matematičke pismenosti. Osnovno pitanje koje se pri tome postavlja jest što svaki čovjek mora znati i koje vještine mora posjedovati kako bi mogao uspješno participirati u suvremenom društvu. Budući da su nastavnici bitan čimbenik svakoga obrazovnog procesa, kada govorimo o nastavi matematike, treba uzeti u obzir i sljedeća pitanja: - koja su osnovna matematička znanja/vještine što ih mora usvojiti svaki učenik u okviru obveznoga obrazovanja, - koje su kompetencije neuophodne za realizaciju nastave matematike, koji su osnovni ciljevi i zadaci obrazovanja nastavnika matematike. S obzirom da nastava matematike započinje već u prvom razredu osnovne škole, postavljena se pitanja ne odnose samo na predmetne nastavnike matematike i njihovo obrazovanje, već i na učitelje koji u okviru razredne nastave započinju proces sustavnoga matematičkog obrazovanja učenika. Kako mnogi studenti, budući učitelji razredne nastave, ne iskazuju osobit interes prema matematici, a često niti razumijevanje njezina značaja za razvoj učenika i njihova mišljenja, posebnu pozornost treba posvetiti upravo njihovu matematičkom obrazovanju, a od osobitoga je značaja i razvoj pozitivnoga stava prema matematici.
osnovna matematička znanja; obrazovanje učitelja
nije evidentirano
engleski
Basic knowledge of mathematics and teacher training
nije evidentirano
basic knowledge of mathematics; teacher training
nije evidentirano
Podaci o prilogu
317-321.
2007.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
International Scientific Colloquium Mathematics and Children (How to teach and learn mathematics)
Margita Pavleković
Osijek: Faculty of Teacher Education in Osijek
978-953-6965-10-6
Podaci o skupu
International Scientific Colloquium Mathematics and Children (How to teach and learn mathematics)
predavanje
13.04.2007-13.04.2007
Osijek, Hrvatska