Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Osnovna matematička znanja i obrazovanje učitelja (CROSBI ID 537907)

Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad | domaća recenzija

Rukavina, Sanja Osnovna matematička znanja i obrazovanje učitelja // International Scientific Colloquium Mathematics and Children (How to teach and learn mathematics) / Margita Pavleković (ur.). Osijek: Faculty of Teacher Education in Osijek, 2007. str. 317-321

Podaci o odgovornosti

Rukavina, Sanja

hrvatski

Osnovna matematička znanja i obrazovanje učitelja

Razvoj tehnologije te dostupnost priručnih računala potaknuli su brojne rasprave o matematičkim sadržajima koje bi morao usvojiti svaki učenik u okviru obveznoga obrazovanja. Drugim riječima, aktualizira se pitanje temeljne matematičke pismenosti. Osnovno pitanje koje se pri tome postavlja jest što svaki čovjek mora znati i koje vještine mora posjedovati kako bi mogao uspješno participirati u suvremenom društvu. Budući da su nastavnici bitan čimbenik svakoga obrazovnog procesa, kada govorimo o nastavi matematike, treba uzeti u obzir i sljedeća pitanja: - koja su osnovna matematička znanja/vještine što ih mora usvojiti svaki učenik u okviru obveznoga obrazovanja, - koje su kompetencije neuophodne za realizaciju nastave matematike, koji su osnovni ciljevi i zadaci obrazovanja nastavnika matematike. S obzirom da nastava matematike započinje već u prvom razredu osnovne škole, postavljena se pitanja ne odnose samo na predmetne nastavnike matematike i njihovo obrazovanje, već i na učitelje koji u okviru razredne nastave započinju proces sustavnoga matematičkog obrazovanja učenika. Kako mnogi studenti, budući učitelji razredne nastave, ne iskazuju osobit interes prema matematici, a često niti razumijevanje njezina značaja za razvoj učenika i njihova mišljenja, posebnu pozornost treba posvetiti upravo njihovu matematičkom obrazovanju, a od osobitoga je značaja i razvoj pozitivnoga stava prema matematici.

osnovna matematička znanja; obrazovanje učitelja

nije evidentirano

engleski

Basic knowledge of mathematics and teacher training

nije evidentirano

basic knowledge of mathematics; teacher training

nije evidentirano

Podaci o prilogu

317-321.

2007.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

International Scientific Colloquium Mathematics and Children (How to teach and learn mathematics)

Margita Pavleković

Osijek: Faculty of Teacher Education in Osijek

978-953-6965-10-6

Podaci o skupu

International Scientific Colloquium Mathematics and Children (How to teach and learn mathematics)

predavanje

13.04.2007-13.04.2007

Osijek, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija, Matematika