Konceptualne mape u obrazovanju učitelja matematike (CROSBI ID 573222)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Mrkonjić, Ivan ; Topolovec, Velimir ; Marinović, Marija
hrvatski
Konceptualne mape u obrazovanju učitelja matematike
Zahtjevi za novim pristupima učenju i obrazovanju učitelja matematike postaju sve jači. Sve se više govori o različitim pristupima reprezentaciji znanja, a zatim i ocjenjivanju i evaluaciji u procesima učenja i nastave matematike. Konceptualne mape, mentalne mape, mape znanja kao i drugi slični pristupi daju dobru osnovu za svrhovito i trajno učenje kako učitelja tako i učenika s ciljem poboljšanja znanja, vještina i sposobnosti. U ovom se radu raspravlja o utjecaju, strategiji i trendovima upotrebe konceptualnih mapa u obrazovanju.
konceptualne mape; mentalne mape; mape znanja; obrazovanje
nije evidentirano
engleski
oncept Maps in Maths Teachers' Education
nije evidentirano
concept maps; mental maps; knowledge maps; education
nije evidentirano
Podaci o prilogu
302-316.
2011.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
The 3rd International Scientific Colloquium Mathematics and Children
Pavleković, Margita
Zagreb: Element
978-953-197-578-0
Podaci o skupu
The 3rd International Scientific Colloquium Mathematics and Children
predavanje
18.03.2011-18.03.2011
Osijek, Hrvatska