Kognitivni, metakognitivni i motivacijski aspekti rješavanja problema (CROSBI ID 592826)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Juričić Devčić, Marija ; Topolovec, Velimir ; Mrkonjić, Ivan
hrvatski
Kognitivni, metakognitivni i motivacijski aspekti rješavanja problema
U ovom radu opisat ćemo kognitivne, metakognitivne i motivacijske procese u rješavanju problema. Kognitivni procesi uključuju nastavne ciljeve, komponente hijerarhije učenja i komponente obrade informacija. Metakognitivni procesi uključuju strategije za čitanje s razumijevanjem, pisanje i matematiku. Motivacijski procesi uključuju motivaciju zasnovanu na interesu, samoefikasnosti i atribucijama. Sve tri vrste procesa su bitne za uspješno rješavanje problema. Također navodimo strategije za razvijanje metakognitivnih vještina i samoregulacije.
učenje ; kognicija ; metakognicija ; motivacija ; samoregulacija ; rješavanje problema
nije evidentirano
engleski
Cognitive, metacognitive and motivational aspects of problem solving
nije evidentirano
learning ; cognition ; metacognition ; motivation ; self-regulation ; problem solving
nije evidentirano
Podaci o prilogu
95-107.
2012.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Orel, Mojca
EDUvision
978-961-93189-6-6
Podaci o skupu
EDUvision 2012, Modern Approaches to Teaching Coming Generation
ostalo
06.12.2012-07.12.2012
Ljubljana, Slovenija