Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Je li 5 = 5, 0? (CROSBI ID 605379)

Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad | domaća recenzija

Bruckler, Franka Miriam Je li 5 = 5, 0?. 2013

Podaci o odgovornosti

Bruckler, Franka Miriam

hrvatski

Je li 5 = 5, 0?

U ovom ćemo se predavanju pozabaviti s dva aspekta gornjeg pitanja. S jedne strane, zapis brojeva kao brojki u bazi deset pomoću tzv. arapskih znamenki danas je gotovo svuda uobičajen, no koja je razlika između broja i brojke? Jednom kad znamo što znači zapis broja u, primjerice, bazi deset, pojavljuje se i drugo – praktično – pitanje koje je od velike važnosti u prirodnim i tehničkim znanostima. Naime, rezultati mjerenja nikad nisu egzaktni iznosi mjerene veličine, već aproksimacije te se u svrhu izražavanja razine sigurnosti u iznosu koriste pravila za zapis i račun s određenim brojem značajnih znamenki. Stoga je drugo pitanje kojemu ćemo se u ovome pitanju posvetiti: koliko su ta pravila matematički konzistentna i što ona s matematičke strane uopće predstavljaju?

decimalni zapis broja; značajne znamenke

nije evidentirano

engleski

Is 5 = 5, 0?

nije evidentirano

decimal notation; significant digits

nije evidentirano

Podaci o prilogu

2013.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Podaci o skupu

8. stručno-metodički skup – Metodika nastave matematike u osnovnoj i srednjoj školi

predavanje

07.11.2013-09.11.2013

Pula, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija, Matematika