Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Oglašavanje djetinjstva: Razgovori o proizvodnji (CROSBI ID 115305)

Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni)

Hameršak, Marijana Oglašavanje djetinjstva: Razgovori o proizvodnji // Medijska istraživanja, 9 (2003), 2; 67-86-x

Podaci o odgovornosti

Hameršak, Marijana

hrvatski

Oglašavanje djetinjstva: Razgovori o proizvodnji

Nakon osvrta na začetničke semiotičke i kulturalnostudijske pristupe oglašavanju, autorica se usredotočuje na uglavnom neprepoznato i/ili nepriznato područje istraživanja: proizvodnju reklama. Na temelju nekoliko nestrukturiranih razgovora s djelatnicima marketinških agencija analizira koncepcije djetinjstva artikulirane u procesu proizvodnje. Osobito i ambivalentno mjesto koje djetinjstvo zauzima u procesu proizvodnje reklama razaznaje na razini iskaza i praksi autora reklama s jedne strane te u te u profesionalnoj i zakonskoj regulaciji oglašavanja s druge strane.

oglašavanje; proizvodnja reklama; djetinjstvo (semiologija); studij djetinjstva; reprezentacija djetinjstva; etičnost oglašavanja; kulturalni studiji

nije evidentirano

engleski

Advertising childhood: talks about production

nije evidentirano

advertising; production of advertisements; childhood (semiology); childhood studies; childhood representation; advertising ethics

nije evidentirano

Podaci o izdanju

9 (2)

2003.

67-86-x

objavljeno

1330-6928

Povezanost rada

Etnologija i antropologija