Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Algoritam automatskog planiranja STRIPS u računalnim igrama (CROSBI ID 454276)

Ocjenski rad | diplomski rad

Jocković, Denis Algoritam automatskog planiranja STRIPS u računalnim igrama / Schatten, Markus (mentor); Varaždin, Fakultet organizacije i informatike, . 2022

Podaci o odgovornosti

Jocković, Denis

Schatten, Markus

hrvatski

Algoritam automatskog planiranja STRIPS u računalnim igrama

Od studenta se očekuje da prouči algoritam automatskog planiranja STRIPS te da ga implementira u vlastitom prototipu računalne igre. Tehnologija implementacije je proizvoljna, ali za implementaciju algoritma STRIPS se preporuča programski jezik Prolog, a za implementaciju igre neki od gotovih strojeva igara (npr. UPBGE, Godot, RPG Maker, Unity, Unreal Engine, Ren'Py, PyGame i sl.). Diplomski rad treba sadržavati teorijski uvod, pregled korištenih tehnologija, opis implementacije, kritički osvrt, zaključak i literaturu. Diplomski rad se veže uz projekt HRZZ/O_HAI4Games.

prolog ; automatsko planiranje ; računalne igre ; strips ; godot ; upbge ; umjetna inteligencija ; rpg maker

nije evidentirano

engleski

Automated Planning Algorithm STRIPS in Computer Games

nije evidentirano

prolog ; automated planning ; computer games ; strips ; godot ; upbge ; artificial intelligence ; rpg maker

nije evidentirano

Podaci o izdanju

56

12.09.2022.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Fakultet organizacije i informatike

Varaždin

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti