Algoritam automatskog planiranja STRIPS u računalnim igrama (CROSBI ID 454276)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Jocković, Denis
Schatten, Markus
hrvatski
Algoritam automatskog planiranja STRIPS u računalnim igrama
Od studenta se očekuje da prouči algoritam automatskog planiranja STRIPS te da ga implementira u vlastitom prototipu računalne igre. Tehnologija implementacije je proizvoljna, ali za implementaciju algoritma STRIPS se preporuča programski jezik Prolog, a za implementaciju igre neki od gotovih strojeva igara (npr. UPBGE, Godot, RPG Maker, Unity, Unreal Engine, Ren'Py, PyGame i sl.). Diplomski rad treba sadržavati teorijski uvod, pregled korištenih tehnologija, opis implementacije, kritički osvrt, zaključak i literaturu. Diplomski rad se veže uz projekt HRZZ/O_HAI4Games.
prolog ; automatsko planiranje ; računalne igre ; strips ; godot ; upbge ; umjetna inteligencija ; rpg maker
nije evidentirano
engleski
Automated Planning Algorithm STRIPS in Computer Games
nije evidentirano
prolog ; automated planning ; computer games ; strips ; godot ; upbge ; artificial intelligence ; rpg maker
nije evidentirano
Podaci o izdanju
56
12.09.2022.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Fakultet organizacije i informatike
Varaždin