Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Primjena umjetne inteligencije u igrama utrkivanja (CROSBI ID 454282)

Ocjenski rad | diplomski rad

Mandić, Luka Primjena umjetne inteligencije u igrama utrkivanja / Schatten, Markus (mentor); Varaždin, Fakultet organizacije i informatike, . 2021

Podaci o odgovornosti

Mandić, Luka

Schatten, Markus

hrvatski

Primjena umjetne inteligencije u igrama utrkivanja

Od studenta se očekuje da prouči metode umjetne inteligencije koje se koriste prilikom implementacije računalnih igara utrkivanja te implementira neke od odabranih metoda u vlastiti prototip igre. Tehnologija implementacije je proizvoljna ali preporuča se korištenje nekog od gotovih strojeva igara (npr. Unity, Unreal Engine, Godot, UPBGE i sl.). Diplomski rad treba sadržavati teorijski uvod, pregled metoda umjetne inteligencije koje se koriste u računalnim igrama utrkivanja, pregled korištenih tehnologija, opis implementacije, kritički osvrt, zaključak i literaturu. Diplomski rad se veže uz projekt HRZZ/O_HAI4Games.

računalne igre ; umjetna inteligencija ; unity ; unreal engine ; godot ; igre utrkivanja ; upbge

nije evidentirano

engleski

Application of Artificial Intelligence in Racing Games

nije evidentirano

computer games ; artificial intelligence ; unity ; unreal engine ; godot ; racing games ; upbge

nije evidentirano

Podaci o izdanju

69

17.09.2021.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Fakultet organizacije i informatike

Varaždin

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti