Primjena umjetne inteligencije u igrama utrkivanja (CROSBI ID 454282)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Mandić, Luka
Schatten, Markus
hrvatski
Primjena umjetne inteligencije u igrama utrkivanja
Od studenta se očekuje da prouči metode umjetne inteligencije koje se koriste prilikom implementacije računalnih igara utrkivanja te implementira neke od odabranih metoda u vlastiti prototip igre. Tehnologija implementacije je proizvoljna ali preporuča se korištenje nekog od gotovih strojeva igara (npr. Unity, Unreal Engine, Godot, UPBGE i sl.). Diplomski rad treba sadržavati teorijski uvod, pregled metoda umjetne inteligencije koje se koriste u računalnim igrama utrkivanja, pregled korištenih tehnologija, opis implementacije, kritički osvrt, zaključak i literaturu. Diplomski rad se veže uz projekt HRZZ/O_HAI4Games.
računalne igre ; umjetna inteligencija ; unity ; unreal engine ; godot ; igre utrkivanja ; upbge
nije evidentirano
engleski
Application of Artificial Intelligence in Racing Games
nije evidentirano
computer games ; artificial intelligence ; unity ; unreal engine ; godot ; racing games ; upbge
nije evidentirano
Podaci o izdanju
69
17.09.2021.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Fakultet organizacije i informatike
Varaždin