Percepcija u umjetnoj inteligenciji i njena primjena u videoigrama (CROSBI ID 454337)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Ricijaš, Martina
Okreša Đurić, Bogdan ; Schatten, Markus
hrvatski
Percepcija u umjetnoj inteligenciji i njena primjena u videoigrama
Rad se temelji na proučavanju percepcije u umjetnoj inteligenciji te njene primjene u videoigrama kao sastavnog dijela videoigre. Sastoji se od teorijske obrade umjetne inteligencije, percepcije u umjetnoj inteligenciji, pregleda prednosti i nedostataka njenog korištenja te analize primjene umjetne inteligencije u videoigrama na temelju dostupne literature. Uz teorijski dio, rad sadrži i praktični dio koji obuhvaća izradu jednostavne videoigre s naglaskom na implementaciji percepcije umjetne inteligencije pomoću vidnih, zvučnih i drugih podražaja u alatu Unreal Engine 4.
umjetna inteligencija ; percepcija ; strojna percepcija ; videoigra ; unreal engine ; stabla ponašanja
nije evidentirano
engleski
Artificial Intelligence Perception with Application to Video Games
nije evidentirano
artificial intelligence ; perception ; machine perception ; video games ; unreal engine ; behaviour trees
nije evidentirano
Podaci o izdanju
87
16.09.2022.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Fakultet organizacije i informatike
Varaždin