Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Percepcija u umjetnoj inteligenciji i njena primjena u videoigrama (CROSBI ID 454337)

Ocjenski rad | diplomski rad

Ricijaš, Martina Percepcija u umjetnoj inteligenciji i njena primjena u videoigrama / Okreša Đurić, Bogdan ; Schatten, Markus (mentor); Varaždin, Fakultet organizacije i informatike, . 2022

Podaci o odgovornosti

Ricijaš, Martina

Okreša Đurić, Bogdan ; Schatten, Markus

hrvatski

Percepcija u umjetnoj inteligenciji i njena primjena u videoigrama

Rad se temelji na proučavanju percepcije u umjetnoj inteligenciji te njene primjene u videoigrama kao sastavnog dijela videoigre. Sastoji se od teorijske obrade umjetne inteligencije, percepcije u umjetnoj inteligenciji, pregleda prednosti i nedostataka njenog korištenja te analize primjene umjetne inteligencije u videoigrama na temelju dostupne literature. Uz teorijski dio, rad sadrži i praktični dio koji obuhvaća izradu jednostavne videoigre s naglaskom na implementaciji percepcije umjetne inteligencije pomoću vidnih, zvučnih i drugih podražaja u alatu Unreal Engine 4.

umjetna inteligencija ; percepcija ; strojna percepcija ; videoigra ; unreal engine ; stabla ponašanja

nije evidentirano

engleski

Artificial Intelligence Perception with Application to Video Games

nije evidentirano

artificial intelligence ; perception ; machine perception ; video games ; unreal engine ; behaviour trees

nije evidentirano

Podaci o izdanju

87

16.09.2022.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Fakultet organizacije i informatike

Varaždin

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti

Poveznice