Proceduralno generiranje razina za računalnu igru korištenjem metoda umjetne inteligencije (CROSBI ID 454342)
Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad
Podaci o odgovornosti
Krmpotić, Andrija
Okreša Đurić, Bogdan ; Konecki, Mladen
hrvatski
Proceduralno generiranje razina za računalnu igru korištenjem metoda umjetne inteligencije
U ovom završnom radu na detaljan se nacin prolazi kroz metode umjetne inteligencije u kreiranju razina te kako su se one razvijale kroz povijest u zadnjem desetljecu, to jest u razdoblju od 2010. do 2020. godine. Dotiče se pitanja: "Što je to razina videoigre Super Mario?". Objašnjava se teorija strojnog ucenja. Objašnjene su metode poput učenja iz videozapisa, generiranje pomoću uzorka dizajna razine, generiranje iz memorije uz pomoć Markovljevog lanca te na kraju generiranje uz pomoć generativnih suprotstavljajućih mreža (eng. General Adversarial Networks - GAN). U praktičnom dijelu rada govori se o implementaciji GAN-a koja je trenirana realnim razinama igre koje su izrađene od strane ljudi te se objašnjava na koji način sam kod radi prilikom kreiranja razine videoigre Super Mario.
generiranje novih razina ; umjetna inteligencija ; metode proceduralnog generiranja ; supermario ; računalne igre
nije evidentirano
engleski
Procedural Generating of Computer Game Levels Using Artificial Intelligence Methods
nije evidentirano
generating levels ; artificial intelligence ; procedural generating methods ; supermario ; computer games
nije evidentirano
Podaci o izdanju
36
27.09.2021.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Fakultet organizacije i informatike
Varaždin