Simulacija lomljenja vrstih tijela (CROSBI ID 351459)
Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad
Podaci o odgovornosti
Kralj, Alen
Mihajlović, Željka
Mihajlović, Željka
hrvatski
Simulacija lomljenja vrstih tijela
Osnovno što je potrebno da bi se ostvarila simulacija lomljenja čvrstih tijela je sustav za simulaciju fizike. Prvo poglavlje ovog rada daje uvid u jednostavan matematički model mehanike. Iako jednostavan, pruža mnoge mogućnosti, ali i stvara mnoge probleme pri implementaciji na računalu. Kada se prebrodi sustav za simulaciju fizike i svi njegovi implementacijski problemi, slijedi drugo poglavlje ovog rada koje pruža uvid u tri načina simuliranja lomljenja tijela. Prvi, ujedno i najkompliciraniji način lomljenja je ostvaren tako da se režu objekti pomoću ravnine. Rezultati su pokazali da metoda znatno iziskuje performanse računala, ali ujedno daje i dobre rezultate. Drugi način bio je utemeljen na metodi simulacije sa konačnim brojem objekata koji su međusobno povezani zglobovima. Ovdje su rezultati pokazali kako nije potrebno toliko računanja da bi postigli takvu simulaciju, te tako jako malo opterećujemo računalo. Treći, ujedno i najjednostavniji način, bio je nastavak drugog načina tako da se izbacuju zglobovi. Pošto sustav za simulaciju fizike i bez zglobova može dati prilično dobre rezultate za određene simulacije lomljenja čvrstih tijela iskorištavamo tu ideju i pojednostavljujemo model.
model fizike vrstog tijela; simulacija u stvarnom vremenu; lomljenje; pucanje; metoda konanih elemenata; sustavi za simulaciju fizike
nije evidentirano
engleski
Simulation of breaking rigid bodies
nije evidentirano
physically based modeling; real-time simulation; fracture; cracking; finite element method; physics engine
nije evidentirano
Podaci o izdanju
56
27.02.2008.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Fakultet elektrotehnike i računarstva
Zagreb