Postupci animacije ljudskih likova (CROSBI ID 364806)
Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad
Podaci o odgovornosti
Mrazović, Petar
Mihajlović, Željka
Mihajlović, Željka
hrvatski
Postupci animacije ljudskih likova
Ovaj završni rad daje uvid u najčešde metode računalne animacije s naglaskom na postupke animacije ljudskih likova. Rad također prati razvoj programskog rješenja, tehnološke demonstracije skeletalne animacije modela, koja je njegov praktični rezultat. U uvodu je dan kratak uvid u povijest i razvoj animacijskih tehnika. Slijedi upoznavanje s poznatijim postupcima 2D i 3D računalne animacije s posebnim naglaskom na metodu skeletalne animacije. Dana je i matematička pozadina ove metode koja se zasniva na inverznoj i unaprijednoj kinematici. Završni rad pratedi razvoj programskog produkta koji demonstrira postupke animacije ljudskih likova upoznaje čitatelja s mogudnostima Autodesk 3D Studio Maxa, programskog alata za 3D modeliranje i animaciju. Objašnjeni su osnovni principi pripreme modela za animaciju tehnikom skeletalne animacije kao što je primjerice skinning. Implementacija programskog rješenja koristi Microsoftov XNA radni okvir namijenjen razvoju računalnih igara, pa su u radu objašnjene i osnovne klase i metode, kao i struktura koda uobičajenog XNA programa.
animacija ljudskih likova; skeletalna animacija; unaprijedna kinematika; inverzna kinematika; skinning; Autodesk 3D Studio Max; Microsoft XNA Framework
nije evidentirano
engleski
Animation of Human Models
nije evidentirano
human character animation; skeletal animation; forward kinematics; inverse kinematics; skinning; Autodesk 3D Studio Max; Microsoft XNA Framework
nije evidentirano
Podaci o izdanju
58
06.07.2011.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Fakultet elektrotehnike i računarstva
Zagreb, Hrvatska