Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Postupci animacije ljudskih likova (CROSBI ID 364806)

Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad

Mrazović, Petar Postupci animacije ljudskih likova / Mihajlović, Željka (mentor); Mihajlović, Željka (neposredni voditelj). Zagreb, Hrvatska, Fakultet elektrotehnike i računarstva, . 2011

Podaci o odgovornosti

Mrazović, Petar

Mihajlović, Željka

Mihajlović, Željka

hrvatski

Postupci animacije ljudskih likova

Ovaj završni rad daje uvid u najčešde metode računalne animacije s naglaskom na postupke animacije ljudskih likova. Rad također prati razvoj programskog rješenja, tehnološke demonstracije skeletalne animacije modela, koja je njegov praktični rezultat. U uvodu je dan kratak uvid u povijest i razvoj animacijskih tehnika. Slijedi upoznavanje s poznatijim postupcima 2D i 3D računalne animacije s posebnim naglaskom na metodu skeletalne animacije. Dana je i matematička pozadina ove metode koja se zasniva na inverznoj i unaprijednoj kinematici. Završni rad pratedi razvoj programskog produkta koji demonstrira postupke animacije ljudskih likova upoznaje čitatelja s mogudnostima Autodesk 3D Studio Maxa, programskog alata za 3D modeliranje i animaciju. Objašnjeni su osnovni principi pripreme modela za animaciju tehnikom skeletalne animacije kao što je primjerice skinning. Implementacija programskog rješenja koristi Microsoftov XNA radni okvir namijenjen razvoju računalnih igara, pa su u radu objašnjene i osnovne klase i metode, kao i struktura koda uobičajenog XNA programa.

animacija ljudskih likova; skeletalna animacija; unaprijedna kinematika; inverzna kinematika; skinning; Autodesk 3D Studio Max; Microsoft XNA Framework

nije evidentirano

engleski

Animation of Human Models

nije evidentirano

human character animation; skeletal animation; forward kinematics; inverse kinematics; skinning; Autodesk 3D Studio Max; Microsoft XNA Framework

nije evidentirano

Podaci o izdanju

58

06.07.2011.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Fakultet elektrotehnike i računarstva

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Računarstvo

Poveznice