Slobodno prostorno modeliranje (CROSBI ID 378673)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Volarević, Mario
Mihajlović, Željka
Mihajlović, Željka
hrvatski
Slobodno prostorno modeliranje
U ovom diplomskom radu opisuje se jedan od mogućih načina izvedbe slobodnog prostornog modeliranja u virtualnom svijetu pomoću direktne manipulacije rukama uz korištenje Microsoft Kinecta kao upravljačkog uređaja. Naglasak u radu stavljen je na teorijske osnove korištenih algoritama i bitne dijelove njihove programske implementacije, ali uključeni su i neki od većih problema na koje treba pripaziti, njihova rješenja i moguća buduća poboljšanja. Neki od značajnijih korištenih algoritama uključuju algoritam pokretnih kocki (Marching Cubes) za definiranje osobina i stvaranje upotrebljive mase za modeliranje iz volumnih modela, zatim algoritam k-zakrivljenosti za prepoznavanje prstiju i raznovrsni algoritmi za detekciju obrisa i ostvarivanje virtualne kontrole pomoću gesti. Konačan rezultat je funkcionalan program koji omogućuje izmjene postojećih ili stvaranje novih modela te njihovo spremanje u datoteku kompatibilnu s klasičnim programima za 3D modeliranje radi daljnje obrade.
Kinect; 3D; volumno modeliranje; pokretne kocke; Marching Cubes; prepoznavanje; detekcija; prsti; ruke; SharpDX; DirectX; Geometry shader; GPGPU
nije evidentirano
engleski
Free form modelling
nije evidentirano
Kinect; 3D; volumetric modeling; Marching Cubes; fingers; hands; recognition; detection; SharpDX; DirectX; Geometry shader; GPGPU
nije evidentirano
Podaci o izdanju
50
08.07.2013.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Fakultet elektrotehnike i računarstva
Zagreb