Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Edukacija kao samoorganizirajući sustav (Teorija prof. Sugate Mitre) (CROSBI ID 390898)

Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad

Vukušić, Dino Edukacija kao samoorganizirajući sustav (Teorija prof. Sugate Mitre) / Schatten, Markus (mentor); Varaždin, Fakultet organizacije i informatike, . 2014

Podaci o odgovornosti

Vukušić, Dino

Schatten, Markus

hrvatski

Edukacija kao samoorganizirajući sustav (Teorija prof. Sugate Mitre)

Od studenta se očekuje da prouči i opiše teoriju koju je postavio prof. Sugata Mitra, a tiče se hipoteze da je edukacija samoorganizirajući sustav u kojem je učenje izranjajući (engl. emergent) fenoment. Prof. Sugata Mitra proveo je niz interesantnih eksperimenata koji pokazuju kako informacijska tehnologija može utjecati na učenje djece poput postavljanja računala spojenog na Internet usred zabačenih sela u Indiji i Africi kojima se pokazuje da su djeca u stanju učiti i bez nastavnika. Rad treba opisati sve eksperimente koje je prof. Mitra proveo kao i napraviti kritički osvrt na njegovu hipotezu. Završni rad treba sadržavati uvod, teorijski okvir, opis eksperimenata prof. Mitre, kritički osvrt na rad prof. Mitre, zaključak i literaturu.

edukacija; hole in the wall; informacijska tehnologija; samoorganizacija; upravljanje znanjem

nije evidentirano

engleski

Education as a Self-Organizing System (Prof. Sugata Mitra's Theory)

nije evidentirano

education; hole in the wall; ict; self-organization; knowledge management

nije evidentirano

Podaci o izdanju

45

26.09.2014.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Fakultet organizacije i informatike

Varaždin

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti