Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Računalne igre za testiranje kognitivnih funkcija (CROSBI ID 390917)

Ocjenski rad | diplomski rad

Miloš, Marko Računalne igre za testiranje kognitivnih funkcija / Ćosić, Krešimir (mentor); Kovač, Bernard ; Popović, Siniša (neposredni voditelj). Zagreb, Fakultet elektrotehnike i računarstva, . 2014

Podaci o odgovornosti

Miloš, Marko

Ćosić, Krešimir

Kovač, Bernard ; Popović, Siniša

hrvatski

Računalne igre za testiranje kognitivnih funkcija

Testiranje kognitivnih funkcija je veoma važan aspekt kod procjenjivanja psihičkog odnosno emocionalnog stanja zato što oslabljene kognitivne funkcije treba smatrati indikatorima ne ispravnog funkcioniranja mozga. Nekoliko jednostavnih kognitivnih testova mogu biti dovoljni da izoliraju glavne probleme ili pak da upute eksperta u području da problemi postoje te da je detaljnije istraživanje potrebno. Mjerenje i evaluacija fizioloških signala osobe važan je aspekt prilikom određivanja elemenata kao što je emocionalno stanje. Danas postoje mnogi, više ili manje, napredni uređaji koji omogućavaju prikupljanje fizioloških signala čovjeka. Prikazivanjem signala ili evaluiranih parametara pacijentu, odnosno osobi pod testom, dobiva se sasvim nova dimenzija kojom je moguće otkriti pa čak i liječiti brojne poremećaje. Danas se razvijaju sustavi za izvođenje kognitivnih testova upravo na tom principu. Takvi sustavi često koriste virtualna okruženja kao alat za vizualizaciju okoline, problema, rezultata i sl. zajedno sa naprednijim uređajima za detekciju fizioloških signala.

računalne igre; virtualna stvarnost; Unity; psihologija; fiziološki signali; kognitivne igre; kognitivni test; 3D; Oculus Rift; EEG; biofeedback; neurofeedback

nije evidentirano

engleski

Computer games for testing of cognitive functions

nije evidentirano

computer games; virtual reality; Unity; psychology; physiological signals; cognitive games; cognitive test; 3D; Oculus Rift; EEG; biofeedback; neurofeedback

nije evidentirano

Podaci o izdanju

53

02.07.2014.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Fakultet elektrotehnike i računarstva

Zagreb

Povezanost rada

Računarstvo