Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Svako dijete voli učiti (CROSBI ID 676068)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa

Matijević, Milan Svako dijete voli učiti // Cjeloživotnim obrazovanjem do profesionalnog identiteta / Kokanović, Tihana ; Opić, Siniša (ur.). Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2019. str. 23-24

Podaci o odgovornosti

Matijević, Milan

hrvatski

Svako dijete voli učiti

U radu će biti prikazana didaktička analiza različitih vidova učenja od rođenja do mature. Pedagozi čije teorije će biti dovedene u vezu s objašnjavanjem učenja i poučavanja te odgoja u ovom radu su Montessori, Malaguzzi, Steiner, Freinet, Decroly, Claparede, Gončarov, Danilov, Jesipov, Dale, Bruner, Gardner, Glasser, Jensen, Armstrong, Nelsen i drugi. Teorijski okvir za didaktička kritička razmatranja su konstruktivistička didaktika, teorije višestruke inteligencije i spoznaje iz konteksta obrazovne neuroznanosti. Važni pojmovi u kontekstu ovih analiza su pedagoški pluralizam te didaktički aksiomi koji se vezuju uz gledanja na cjeloživotno prirodno i školsko učenje. Glavno opredjeljenje za organizaciju školskog učenja su pedagogija uspjeha za sve i didaktički ugovor. Autor se bavi i pitanjem zašto učenici ne vole školu i školsko učenje na način koji danas dominira u školi? Bit će posvećena pozornost pitanju učenja osoba s posebnim potrebama. Budući da je u školi glavno motivacijsko sredstvo na koje se oslanjaju učitelji ocjenjivanje autor nudi odgovore na pitanje kako motivirati djecu na učenje bez školskih ocjena.

aktivno učenje ; cjeloživotno učenje ; didaktika ; pedagoški pluralizam ; prirodno učenje

nije evidentirano

engleski

Every Child Likes to Learn

nije evidentirano

active learning, lifelong learning, didactic, pedagogical pluralism, natural learning

nije evidentirano

Podaci o prilogu

23-24.

2019.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Cjeloživotnim obrazovanjem do profesionalnog identiteta

Kokanović, Tihana ; Opić, Siniša

Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu

978-953-57449-4-8

Podaci o skupu

Međunarodni znanstveno-stručni simpozij "Cjeloživotnim obrazovanjem do profesionalnog identiteta"

predavanje

09.05.2019-10.05.2019

Sisak, Hrvatska

Povezanost rada

nije evidentirano