Svako dijete voli učiti (CROSBI ID 676068)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa
Podaci o odgovornosti
Matijević, Milan
hrvatski
Svako dijete voli učiti
U radu će biti prikazana didaktička analiza različitih vidova učenja od rođenja do mature. Pedagozi čije teorije će biti dovedene u vezu s objašnjavanjem učenja i poučavanja te odgoja u ovom radu su Montessori, Malaguzzi, Steiner, Freinet, Decroly, Claparede, Gončarov, Danilov, Jesipov, Dale, Bruner, Gardner, Glasser, Jensen, Armstrong, Nelsen i drugi. Teorijski okvir za didaktička kritička razmatranja su konstruktivistička didaktika, teorije višestruke inteligencije i spoznaje iz konteksta obrazovne neuroznanosti. Važni pojmovi u kontekstu ovih analiza su pedagoški pluralizam te didaktički aksiomi koji se vezuju uz gledanja na cjeloživotno prirodno i školsko učenje. Glavno opredjeljenje za organizaciju školskog učenja su pedagogija uspjeha za sve i didaktički ugovor. Autor se bavi i pitanjem zašto učenici ne vole školu i školsko učenje na način koji danas dominira u školi? Bit će posvećena pozornost pitanju učenja osoba s posebnim potrebama. Budući da je u školi glavno motivacijsko sredstvo na koje se oslanjaju učitelji ocjenjivanje autor nudi odgovore na pitanje kako motivirati djecu na učenje bez školskih ocjena.
aktivno učenje ; cjeloživotno učenje ; didaktika ; pedagoški pluralizam ; prirodno učenje
nije evidentirano
engleski
Every Child Likes to Learn
nije evidentirano
active learning, lifelong learning, didactic, pedagogical pluralism, natural learning
nije evidentirano
Podaci o prilogu
23-24.
2019.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Cjeloživotnim obrazovanjem do profesionalnog identiteta
Kokanović, Tihana ; Opić, Siniša
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
978-953-57449-4-8
Podaci o skupu
Međunarodni znanstveno-stručni simpozij "Cjeloživotnim obrazovanjem do profesionalnog identiteta"
predavanje
09.05.2019-10.05.2019
Sisak, Hrvatska