Antropološki pristup u nastavnom procesu (CROSBI ID 64033)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Tamarut, Anton
hrvatski
Antropološki pristup u nastavnom procesu
U središtu nastavnog procesa stoji osoba i njezine potrebe, koje predstavljaju temeljni motiv nastavne djelatnosti i odgoja. Čovjek je biće ponajprije usmjereno prema istini i ljubavi, te je u tom smislu temeljna zadaća učitelja i odgajatelja pomoći učenicima i odgajanicima u traženju istine, kao i u razvijanju sposobnosti za ljubav. Autoru je u radu posebno stalo naglasiti da u nastavnom i odgojnom procesu s antropološkog gledišta predaja (kao sadržaj) i predanje (kao čin i način kako se sadržaj prenosi) tvore jednu jedinstvenu i nerazdjeljivu cjelinu.
nastavni proces, osoba, cjelovitost, rast, poštovanje, uzajamnost, suradnja, dijalog, predanje
nije evidentirano
engleski
The Anthropological Approch in the Educational Process
nije evidentirano
educational process, person, growth, respect, mutuality, cooperation, dialogue, transmission
nije evidentirano
Podaci o prilogu
11-23.
objavljeno
Podaci o knjizi
Nastavničke kompetencije. Zbornik radova
Mandarić, Blaženka Valentina ; Razum, Ružica ; Barić, Denis
Zagreb: Katolički bogoslovni fakultet Sveučilišta u Zagrebu
2019.
978-953-6420-13-1