Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Antropološki pristup u nastavnom procesu (CROSBI ID 64033)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Tamarut, Anton Antropološki pristup u nastavnom procesu // Nastavničke kompetencije. Zbornik radova / Mandarić, Blaženka Valentina ; Razum, Ružica ; Barić, Denis (ur.). Zagreb: Katolički bogoslovni fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2019. str. 11-23

Podaci o odgovornosti

Tamarut, Anton

hrvatski

Antropološki pristup u nastavnom procesu

U središtu nastavnog procesa stoji osoba i njezine potrebe, koje predstavljaju temeljni motiv nastavne djelatnosti i odgoja. Čovjek je biće ponajprije usmjereno prema istini i ljubavi, te je u tom smislu temeljna zadaća učitelja i odgajatelja pomoći učenicima i odgajanicima u traženju istine, kao i u razvijanju sposobnosti za ljubav. Autoru je u radu posebno stalo naglasiti da u nastavnom i odgojnom procesu s antropološkog gledišta predaja (kao sadržaj) i predanje (kao čin i način kako se sadržaj prenosi) tvore jednu jedinstvenu i nerazdjeljivu cjelinu.

nastavni proces, osoba, cjelovitost, rast, poštovanje, uzajamnost, suradnja, dijalog, predanje

nije evidentirano

engleski

The Anthropological Approch in the Educational Process

nije evidentirano

educational process, person, growth, respect, mutuality, cooperation, dialogue, transmission

nije evidentirano

Podaci o prilogu

11-23.

objavljeno

Podaci o knjizi

Nastavničke kompetencije. Zbornik radova

Mandarić, Blaženka Valentina ; Razum, Ružica ; Barić, Denis

Zagreb: Katolički bogoslovni fakultet Sveučilišta u Zagrebu

2019.

978-953-6420-13-1

Povezanost rada

Povezane osobe




nije evidentirano