Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Izazovi obrađivanja pojmova iz prirodoslovlja u ranoj i predškolskoj dobi: brojalice kao sredstvo rada (CROSBI ID 676409)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija

Popović, Ana ; Antonela Krišto ; Irella Bogut Izazovi obrađivanja pojmova iz prirodoslovlja u ranoj i predškolskoj dobi: brojalice kao sredstvo rada // Međunarodna znanstvena konferencija Didaktički izazovi III: didaktička retrospektiva i perspektiva Kamo i kako dalje? / Peko, Anđelka ; Dubovicki, Snježana ; Varga, Rahaela et al. (ur.). Osijek: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2019. str. 108-109

Podaci o odgovornosti

Popović, Ana ; Antonela Krišto ; Irella Bogut

hrvatski

Izazovi obrađivanja pojmova iz prirodoslovlja u ranoj i predškolskoj dobi: brojalice kao sredstvo rada

Brojalica je vrsta umjetničko-književnoga teksta, gotovo ritmička igra, kratka pjesmica, ritmička cjelina, igra riječima, vrsta onomatopeje ili oblik dječjega stvaranja. Brojalice dijelimo na govorne i pjevane, dok ih prema sadržaju dijelimo na konkretne, besmislene i kombinirane. Brojalice su prisutne u svim kulturama svijeta, pa tako i u svim krajevima Hrvatske. Prenose se iz naraštaja u naraštaj i iz jednoga naroda u drugi. Uglavnom ih stvaraju djeca te im pomaže pri određivanju tko će započeti igru, loviti, baciti loptu, žmiriti, nešto pokazati ili odgovoriti. One su veliki pomagač u igri kojom neprimjetno upravljaju. U ovome se radu upućuje na neke mogućnosti uključivanja brojalica kao sredstvo rada pri obrađivanju pojmova iz prirodoslovlja u dječjim vrtićima. Kroz razne brojalice obrađuju se raznovrsne teme vezane uz prirodoslovlje te na taj način djeca rane i predškolske dobi uče o njima kroz sadržaj koji im je blizak.

brojalice ; dijete ; prirodoslovlje ; okoliš

nije evidentirano

engleski

Challenges of teaching science at early and preschool age: nursery rhymes as teaching aid

nije evidentirano

nursery rhymes ; child ; science ; environment

nije evidentirano

Podaci o prilogu

108-109.

2019.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Peko, Anđelka ; Dubovicki, Snježana ; Varga, Rahaela ; Huljev, Antonija

Osijek: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku

978-953-6965-82-3

Podaci o skupu

Didaktički izazovi III : didaktička retrospektiva i perspektiva - Kamo i kako dalje?

predavanje

16.05.2019-17.05.2019

Osijek, Hrvatska

Povezanost rada

Biologija, Obrazovne znanosti, Znanost o umjetnosti