Izazovi obrađivanja pojmova iz prirodoslovlja u ranoj i predškolskoj dobi: brojalice kao sredstvo rada (CROSBI ID 676409)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Popović, Ana ; Antonela Krišto ; Irella Bogut
hrvatski
Izazovi obrađivanja pojmova iz prirodoslovlja u ranoj i predškolskoj dobi: brojalice kao sredstvo rada
Brojalica je vrsta umjetničko-književnoga teksta, gotovo ritmička igra, kratka pjesmica, ritmička cjelina, igra riječima, vrsta onomatopeje ili oblik dječjega stvaranja. Brojalice dijelimo na govorne i pjevane, dok ih prema sadržaju dijelimo na konkretne, besmislene i kombinirane. Brojalice su prisutne u svim kulturama svijeta, pa tako i u svim krajevima Hrvatske. Prenose se iz naraštaja u naraštaj i iz jednoga naroda u drugi. Uglavnom ih stvaraju djeca te im pomaže pri određivanju tko će započeti igru, loviti, baciti loptu, žmiriti, nešto pokazati ili odgovoriti. One su veliki pomagač u igri kojom neprimjetno upravljaju. U ovome se radu upućuje na neke mogućnosti uključivanja brojalica kao sredstvo rada pri obrađivanju pojmova iz prirodoslovlja u dječjim vrtićima. Kroz razne brojalice obrađuju se raznovrsne teme vezane uz prirodoslovlje te na taj način djeca rane i predškolske dobi uče o njima kroz sadržaj koji im je blizak.
brojalice ; dijete ; prirodoslovlje ; okoliš
nije evidentirano
engleski
Challenges of teaching science at early and preschool age: nursery rhymes as teaching aid
nije evidentirano
nursery rhymes ; child ; science ; environment
nije evidentirano
Podaci o prilogu
108-109.
2019.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Peko, Anđelka ; Dubovicki, Snježana ; Varga, Rahaela ; Huljev, Antonija
Osijek: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
978-953-6965-82-3
Podaci o skupu
Didaktički izazovi III : didaktička retrospektiva i perspektiva - Kamo i kako dalje?
predavanje
16.05.2019-17.05.2019
Osijek, Hrvatska