Usvajanje likovnog jezika uz pomoć inteligentnog tutorskog sustava (CROSBI ID 335813)

Milka Juričev-Martinčev Usvajanje likovnog jezika uz pomoć inteligentnog tutorskog sustava / Stankov, Slavomir (mentor); Stankov, Slavomir (neposredni voditelj). Split, Fakultet prirodoslovno-matematičkih znanosti i odgojnih područja, Split, . 1997

Milka Juričev-Martinčev

Stankov, Slavomir

Stankov, Slavomir

Usvajanje likovnog jezika uz pomoć inteligentnog tutorskog sustava

Danas u školama u svjetskim razvijenim zemljama su poprilično rasprostranjena računala kao nastavno sredstvo. Dok u našoj pedagogiji temeljito su razrađeni i teorijski i praktični tzv. klasični oblici nastave. Ipak sveukupnim razvojem suvremene tehnologije, te društva u cjelini, sve se više i češće u nastavu uvode novi oblici učenja i poučavanja čiji rad podupiru računala s različitom tehničkom i programskom podrškom. Danas u školama u svjetskim razvijenim zemljama su poprilično rasprostranjena računala kao nastavno sredstvo. Dok u našoj pedagogiji temeljito su razrađeni i teorijski i praktični tzv. klasični oblici nastave. Ipak sveukupnim razvojem suvremene tehnologije, te društva u cjelini, sve se više i češće u nastavu uvode novi oblici učenja i poučavanja čiji rad podupiru računala s različitom tehničkom i programskom podrškom. Područno znanje prikazano u ovom radu je namijenjeno uglavnom studentima studijske grupe učitelji. Za bazu znanja u inteligentnom tutorskom sustavu odabran je sadržaj nastavnog programa predmeta likovna kultura, tj. njegov prvi dio: LIKOVNI JEZIK. Temeljito poznavanje likovnog jezika prijeko je potrebno za svakog budućeg učitelja, također i za svakog akademski obrazovanog čovjeka. Ipak za učitelja nižih razreda osnovne škole posjedovanje praktičnog i teorijskog znanja likovnog jezika, koji djecu treba poticati na osvješćivanje likovno-jezičnog znanja kako bi se ona osposobila za potpuno doživljavanje likovnih djela, je od posebnog značenja.

Likovni jezik; Inteligentni tutorski sustavi

Appropriate of Plastic Expression with Intelligent Tutoring System

Plastic Expression; Intelligent Tutoring System