Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Govorno izražavanje u nastavi njemačkoga jezika u osječkoj Velikoj gimnaziji (CROSBI ID 97700)

Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni)

Kordić, Ljubica Govorno izražavanje u nastavi njemačkoga jezika u osječkoj Velikoj gimnaziji // Strani jezici : časopis za primijenjenu lingvistiku, 31 (2002), 1/2; 35-44

Podaci o odgovornosti

Kordić, Ljubica

hrvatski

Govorno izražavanje u nastavi njemačkoga jezika u osječkoj Velikoj gimnaziji

Komunikacijska kompetencija kao temeljni cilj podučavanja stranih jezika prvenstveno je sposobnost tečnoga i gramatički korektnoga govornog izražavanja učenika. Kroz povijest nastave stranih jezika govornom se izražavanju (govornim vježbama) u hrvatskim škoamam pridavala različita pozornost, a i sam se naziv "govorno izražavanje" različito shvaćao. Uzrok tomu je poglavito različito shvaćanje mjesta i uloge stranih jezika u različitim povijesnim razdobljima. Ovaj rad na temelju bogatog korpusa izvorne arhivske građe prikazuje kakva je uloga i koje je mjesto pripadalo govornom izražavanju kao obrazovnom cilju nastave njemačkog jezika u osječkoj Velikoj (klasičnoj) gimnaziji od njezina osnutka 1729. godine pa sve do ukinuća 1927. godine. Ujednio je to i način da se afirmira samostalno i kreativno govorno izražavanje kao prvenstvena zadaća nastave stranih jezika u hrvatskim školama.

govorno izražavanje; govorne vježbe; nastava stranih jezika; njemački jezik; komunikacijska kompetencija

nije evidentirano

engleski

Speaking skills in german classes at the Comprehensive Grammar Sschool of Oosijek

nije evidentirano

speaking skills; oral exercises; foreign language teaching (FLT); German; communicative competence

nije evidentirano

Podaci o izdanju

31 (1/2)

2002.

35-44

objavljeno

0351-0840

Povezanost rada

Filologija