Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

La imagen de la desaparición (CROSBI ID 677276)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa

Camelli, Maria Eva, Quiña, Guillermo ; Luchetti, Maria Florencia La imagen de la desaparición // I Jornadas Arte, Política y Sociedad. Representación/Representaciones / Universidad Nacional de General Sarmiento, Instituto de Desarrollo Humano (IDH) (ur.). Buenos Aires: Universidad Nacional de General Sarmiento. Instituto de Desarrollo Humano (IDH), 2008. str. 1-1

Podaci o odgovornosti

Camelli, Maria Eva, Quiña, Guillermo ; Luchetti, Maria Florencia

španjolski

La imagen de la desaparición

Rad se odnosi na dva područja primjene pojma reprezentacije: polje estetske teorije i područje društvenih znanosti. Razumijevajući estetsku percepciju kao društvenu, povijesnu i ideološku produkciju istražuje se zastupljenost nestanka u argentinskom društvu i njegova nazočnost u umjetnosti, kako bi se prikazalo što umjetnički objekti rade u odnosu na tu problematiku, da li ju uzimaju u obzir ili ignoriraju, da li raspravljaju o tome, konsolidiraju li tu temu, itd. Karakterizira se posljednja argentinska vojna diktatura (1976.-1983.), posvećujući posebnu pozornost na odnos terora i modernosti te se pregledaju teoretski pristupi odnosa između slike i odsutnosti. Na temelju toga, diktaturu se analizira kroz sliku nestalih, koja je od obiteljske i privatne sfere došla u političke i umjetničke sfere postavši politički i umjetnički simbol. Prema nekim obilježjima moderne umjetnosti, raspravlja se o upotrebi slike nestanka u argentinskom igranom filmu „Buenos Aires Viceversa“, u režiji Alejandra Agrestija, snimljenog tijekom 1996., a prikazanog 1997. godine, kada se dogodila promjena što se tiče zastupljenosti rasprave o državnom terorizmu i činjenicama političkog nasilja u nedavnoj povijesti. Na kraju, radi se o odnosu između glazbe i slike, gdje se uspoređuje vizualni prikaz i zvučna pripovijed u pjesmi „Desapariciones“, panamskog umjetnika Rubéna Bladesa, a koju je u Argentini popularizirala glazbena grupa „Los Fabulosos Cadillacs“.

Memoria ; Dictadura ; Cine ; Imagen ; Argentina

nije evidentirano

engleski

The image of the disappearance

nije evidentirano

Memory ; Dictatorship ; Cinema ; Image ; Argentina

nije evidentirano

Podaci o prilogu

1-1.

2008.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

I Jornadas Arte, Política y Sociedad. Representación/Representaciones

Universidad Nacional de General Sarmiento, Instituto de Desarrollo Humano (IDH)

Buenos Aires: Universidad Nacional de General Sarmiento. Instituto de Desarrollo Humano (IDH)

1852-2874

1852-2874

Podaci o skupu

I JORNADAS DE DISCUSIÓN. ARTE, POLÍTICA Y SOCIEDAD REPRESENTACIÓN/REPRESENTACIONES

predavanje

12.06.2008-13.06.2008

Buenos Aires, Argentina; Los Polvorines, Argentina

Povezanost rada

nije evidentirano