MEDIJI I MEDIJSKA KULTURA – EUROPSKI REALITETI (CROSBI ID 17942)
Urednička knjiga | zbornik radova s konferencije | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Piližota, Vlasta ; Bestvina Bukvić, Ivana ; Brekalo, Miljenko ; Đukić, Marina ; Engstler, Alexander Kühnle, Boris ; Ljubić, Lucuja ; Michel, Burkard ; Pavić, Željko ; Petranová, Dana ; Rinsdorf, Lars ; Solík, Martin ; Višňovský, Ján ; Žužul, Ivana.
hrvatski
MEDIJI I MEDIJSKA KULTURA – EUROPSKI REALITETI
Međunarodni interdisciplinarni znanstveni skup Mediji i medijska kultura – europski realiteti, održan 4. i 5. svibnja 2017. godine, treći je nastavak znanstvenog skupa započetog 2013. godine na Odjelu za kulturologiju Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku. Skup se bavi interdisciplinarnim promišljanjem i analizom kulturnih, obrazovnih, umjetničkih i znanstvenih politika u europskom okruženju, kao i njihovim posljedicama na individualni identitet i grupne identitete u suvremenom društvenom i kulturnom kontekstu. Prvi skup, održan 2013. godine, u prvom je redu bio posvećen ulozi nacionalnog identiteta u okviru Europske unije, a drugi je skup, održan 2015. godine, problematizirao kulturne, obrazovne, umjetničke i znanstvene politike u kontekstu 200. godišnjice rođenja Josipa Jurja Strossmayera. Tema skupa čiji se radovi ovdje objavljuju odnosila se na suvremene medije i medijsku kulturu. Stalna potreba interdisciplinarnog istraživanja medija nameće se zbog činjenice da mediji i medijske komunikacijske prakse dovode do medijatizacije društvene realnosti i svih ključnih društvenih, kulturnih i ekonomskih procesa. U skladu sa svojom interdisciplinarnom naravi i širokim obuhvatom tema, skup je bio otvoren medijskim istraživačima i teoretičarima medija, filozofima, teolozima, povjesničarima, sociolozima, filolozima, ekonomistima, pravnicima i svim drugim znanstvenicima koji su mogli pridonijeti novim spoznajama i pogledima na suvremene medije i medijsku kulturu. Njihovi prilozi u ovom zborniku bave se pitanjima medija, identiteta i kulture, medijske politike, novih medija i društvenih mreža, društvenog i kulturološkog utjecaja medija te medijskim tržištima i medijskim marketingom te drugim povezanim temama. U skladu s time, zbornik je namijenjen svima onima koji žele bolje razumjeti ulogu medija u konstituiranju današnjeg društva i identiteta te se nadamo da će naći put do svoje čitalačke publike.
MEDIJI, MEDIJSKA KULTURA, EUROPSKI REALITETI
nije evidentirano
engleski
MEDIA AND MEDIA CULTURE - EUROPEAN REALITIES
nije evidentirano
MEDIA, MEDIA CULTURE, EUROPEAN REALITIES
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Osijek: Akademija za umjetnost i kulturu Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
2019.
978-953-8181-09-2
669
objavljeno