Pedagogijski pristup odgoju i obrazovanju: teorijski, empirijsko-istraživački i praktični aspekt (CROSBI ID 64286)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Palekčić, Marko
hrvatski
Pedagogijski pristup odgoju i obrazovanju: teorijski, empirijsko-istraživački i praktični aspekt
Uvjeti iskoraka u odgoju i obrazovanju, iz pedagogijske perspektive su: razvoj pedagogijske teorije – umjesto teorija, pojmova i modela, koje pedagogija preuzima od drugih društvenih i humanističkih znanosti (1), primjerenije razmatranje odnosa između pedagogijske teorije i empirijskog istraživanja u pedagogiji - umjesto pukog preuzimanja metoda empirijskog istraživanja od drugih znanosti (2) i oblikovanje pedagoške prakse sukladno pedagogijskoj teoriji („domaćim pojmovima“) i specifičnom pedagogijskom empirijskom pristupu - umjesto oblikovanja zatečene pragme uz pomoć „stranih pojmova“ (3). Ova se pitanja tematiziraju u radu. Za sva tri pitanja navode se primjereni argumenti, proizašli iz meta- teorijskih analiza i vlastitih empirijskih istraživanja autora teksta. Zaključak rada upućuje na - djelomice već razvijen i/ili se nalazi u procesu daljeg razvoja – specifičan (differentia specifica) pedagogijski pristup odgoju i obrazovanju.
Pedagogijska perspektiva, pedagogijska teorija, pedagogijska empirijska istraživanja i pedagogijski oblikovana praksa
Uvodni rad na Međunarodnom znanstveno-stručnom skupu Ka iskoracima u odgoju i obrazovanju, 5.-6. listopada, 2018. godine.
engleski
Pedagogical approach to education: theoretical, empirical-research and practical approach
nije evidentirano
Pedagogical perspective, pedagogical theory, pedagogical empirical research and pedagogically shaped practice
nije evidentirano
Podaci o prilogu
12-25.
objavljeno
Podaci o knjizi
Ka novim iskoracima u odgoju i obrazovanju, Godina 2, broj 2 (2018)
Dedić, Emina ; Bjelan, Sandra
Sarajevo: Filozofski fakultet Univerziteta u Sarajevu
2018.
0-553-57777-8
2490-2292