Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Pedagogijski pristup odgoju i obrazovanju: teorijski, empirijsko-istraživački i praktični aspekt (CROSBI ID 64286)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Palekčić, Marko Pedagogijski pristup odgoju i obrazovanju: teorijski, empirijsko-istraživački i praktični aspekt // Ka novim iskoracima u odgoju i obrazovanju, Godina 2, broj 2 (2018) / Dedić, Emina ; Bjelan, Sandra (ur.). Sarajevo: Filozofski fakultet Univerziteta u Sarajevu, 2018. str. 12-25

Podaci o odgovornosti

Palekčić, Marko

hrvatski

Pedagogijski pristup odgoju i obrazovanju: teorijski, empirijsko-istraživački i praktični aspekt

Uvjeti iskoraka u odgoju i obrazovanju, iz pedagogijske perspektive su: razvoj pedagogijske teorije – umjesto teorija, pojmova i modela, koje pedagogija preuzima od drugih društvenih i humanističkih znanosti (1), primjerenije razmatranje odnosa između pedagogijske teorije i empirijskog istraživanja u pedagogiji - umjesto pukog preuzimanja metoda empirijskog istraživanja od drugih znanosti (2) i oblikovanje pedagoške prakse sukladno pedagogijskoj teoriji („domaćim pojmovima“) i specifičnom pedagogijskom empirijskom pristupu - umjesto oblikovanja zatečene pragme uz pomoć „stranih pojmova“ (3). Ova se pitanja tematiziraju u radu. Za sva tri pitanja navode se primjereni argumenti, proizašli iz meta- teorijskih analiza i vlastitih empirijskih istraživanja autora teksta. Zaključak rada upućuje na - djelomice već razvijen i/ili se nalazi u procesu daljeg razvoja – specifičan (differentia specifica) pedagogijski pristup odgoju i obrazovanju.

Pedagogijska perspektiva, pedagogijska teorija, pedagogijska empirijska istraživanja i pedagogijski oblikovana praksa

Uvodni rad na Međunarodnom znanstveno-stručnom skupu Ka iskoracima u odgoju i obrazovanju, 5.-6. listopada, 2018. godine.

engleski

Pedagogical approach to education: theoretical, empirical-research and practical approach

nije evidentirano

Pedagogical perspective, pedagogical theory, pedagogical empirical research and pedagogically shaped practice

nije evidentirano

Podaci o prilogu

12-25.

objavljeno

Podaci o knjizi

Ka novim iskoracima u odgoju i obrazovanju, Godina 2, broj 2 (2018)

Dedić, Emina ; Bjelan, Sandra

Sarajevo: Filozofski fakultet Univerziteta u Sarajevu

2018.

0-553-57777-8

2490-2292

Povezanost rada

Pedagogija