Autentičnost odnosa učenik-učitelj (CROSBI ID 678144)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Paučnik, Ines ; Mindoljević Drakulić, Aleksandra
hrvatski
Autentičnost odnosa učenik-učitelj
Ovaj je rad podijeljen na dva dijela. Prvi dio rada bavi se problematikom ranoga djetinjstva, točnije odnosima djece i roditelja te obrascima koje dijete stječe u tim odnosima. Autorice prikazuju na koji način svako dijete izgrađuje svoju ličnost i kako izgleda kada se osoba promotri iz perspektive obiteljske psihodinamike. Drugi dio rada proučava odnos učenika i učitelja. Autorice naglašavaju koliko je dijete koje je prošlo stanovitu „dramu djetinjstva”, a koje je u odrasloj dobi postalo učiteljem, sposobno zadržati i poticati autentičnost u svojemu odnosu s učenicima. Autorice rada postavljaju pitanja o svjesnosti učitelja o vlastitom integritetu i o integritetu učenika, iz čega proizlazi mogućnost njegove profesionalne tzv. relacijske kompetencije.
autentičnost, odnos učitelj-učenik
nije evidentirano
engleski
Authenticity of the student-teacher relationship
nije evidentirano
authenticity, teacher-student relationship
nije evidentirano
Podaci o prilogu
107-108.
2016.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
11th International Balkan Education and Science Congress THE FUTURE OF EDUCATION AND EDUCATION FOR THE FUTURE
Podaci o skupu
11th International Balkan Education and Science Congress "THE FUTURE OF EDUCATION AND EDUCATION FOR THE FUTURE"
predavanje
12.10.2016-14.10.2016
Poreč, Hrvatska