Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Autentičnost odnosa učenik-učitelj (CROSBI ID 678144)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija

Paučnik, Ines ; Mindoljević Drakulić, Aleksandra Autentičnost odnosa učenik-učitelj // 11th International Balkan Education and Science Congress THE FUTURE OF EDUCATION AND EDUCATION FOR THE FUTURE. 2016. str. 107-108

Podaci o odgovornosti

Paučnik, Ines ; Mindoljević Drakulić, Aleksandra

hrvatski

Autentičnost odnosa učenik-učitelj

Ovaj je rad podijeljen na dva dijela. Prvi dio rada bavi se problematikom ranoga djetinjstva, točnije odnosima djece i roditelja te obrascima koje dijete stječe u tim odnosima. Autorice prikazuju na koji način svako dijete izgrađuje svoju ličnost i kako izgleda kada se osoba promotri iz perspektive obiteljske psihodinamike. Drugi dio rada proučava odnos učenika i učitelja. Autorice naglašavaju koliko je dijete koje je prošlo stanovitu „dramu djetinjstva”, a koje je u odrasloj dobi postalo učiteljem, sposobno zadržati i poticati autentičnost u svojemu odnosu s učenicima. Autorice rada postavljaju pitanja o svjesnosti učitelja o vlastitom integritetu i o integritetu učenika, iz čega proizlazi mogućnost njegove profesionalne tzv. relacijske kompetencije.

autentičnost, odnos učitelj-učenik

nije evidentirano

engleski

Authenticity of the student-teacher relationship

nije evidentirano

authenticity, teacher-student relationship

nije evidentirano

Podaci o prilogu

107-108.

2016.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

11th International Balkan Education and Science Congress THE FUTURE OF EDUCATION AND EDUCATION FOR THE FUTURE

Podaci o skupu

11th International Balkan Education and Science Congress "THE FUTURE OF EDUCATION AND EDUCATION FOR THE FUTURE"

predavanje

12.10.2016-14.10.2016

Poreč, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija, Psihologija