Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Zastupljenost neformalnog i informalnog učenja u profesionalnom razvoju učitelja (CROSBI ID 267156)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Draženka Skupnjak ; Daria Tot Zastupljenost neformalnog i informalnog učenja u profesionalnom razvoju učitelja // Nova prisutnost : časopis za intelektualna i duhovna pitanja, Vol. XVII (2019), No. 2; 309-322

Podaci o odgovornosti

Draženka Skupnjak ; Daria Tot

hrvatski

Zastupljenost neformalnog i informalnog učenja u profesionalnom razvoju učitelja

Temeljni koncept na kojem počiva učiteljev profesionalni razvoj je profesionalno učenje kao cjeloživotan, otvoren, dinamičan i trajan proces različitih oblika formalnog, neformalnog i informalnog učenja. Istraživanja su dugo vremena bila usmjerena na područje formalnog obrazovanja, odnosno institucionalno organizirano učenje. Razvojem koncepta cjeloživotnog učenja u fokus ulaze i drugi oblici obrazovanja i učenja. Različiti modeli i varijacije neformalnog i informalnog učenja međusobno se u mnogim dijelovima isprepliću, a cilj je ovog istraživanja bio utvrđivanje koji su od tih oblika najzastupljeniji u profesionalnom razvoju učitelja razredne nastave. Na uzorku od 506 ispitanika Varaždinske, Međimurske, Koprivničko-križevačke i Bjelovarsko-bilogorske županije utvrđeno je da učitelji najučestalijim oblicima procjenjuju suradnju s drugim učiteljima u školi, neformalne razgovore s kolegama sustručnjacima, sudjelovanje na tečajevima, radionicama ili seminarima izvan škole, ŽSV-a te praćenje medija. Najmanje je zastupljeno sudjelovanje u međuškolskim/međunarodnim projektima i volontiranje. U nekim oblicima neformalnog i informalnog učenja također je utvrđena statistički značajna razlika s obzirom na godine učiteljskog staža i vrstu inicijalnog obrazovanja.

neformalno učenje, informalno učenje, učitelji, profesionalni razvoj

nije evidentirano

engleski

The Representation of Non-Formal and Informal Learning in the Professional Development of Teachers

nije evidentirano

non-formal learning, informal learning, teachers, professional development.

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Vol. XVII (No. 2)

2019.

309-322

objavljeno

1334-2312

1848-8676

Povezanost rada

Obrazovne znanosti

Poveznice
Indeksiranost