Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Samoprocjena kompetencija budućih nastavnika stranoga jezika za poučavanje i procjenjivanje vještine pisanja (CROSBI ID 64432)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Bagarić Medve, Vesna ; Truck-Biljan, Ninočka Samoprocjena kompetencija budućih nastavnika stranoga jezika za poučavanje i procjenjivanje vještine pisanja // U jezik uronjeni: Zbornik posvećen Ireni Vodopiji / Smajić, Dubravka ; Krumes, Irena ; Mance, Nina (ur.). Osijek: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2018. str. 317-328

Podaci o odgovornosti

Bagarić Medve, Vesna ; Truck-Biljan, Ninočka

hrvatski

Samoprocjena kompetencija budućih nastavnika stranoga jezika za poučavanje i procjenjivanje vještine pisanja

Poučavanje i procjenjivanje vještine pisanja u stranome jeziku uključuju niz kompetencija kojima trebaju ovladati budući nastavnici stranoga jezika. U ovome se radu prikazuju rezultati studije u okviru koje se nastojalo utvrditi u kojoj se mjeri studenti diplomskoga studija njemačkoga i/ili engleskoga jezika i književnosti nastavničkoga smjera (N=293) na Filozofskom fakultetu u Osijeku osjećaju kompetentnima poučavati i procjenjivati vještinu pisanja u jezicima koje studiraju. Kao instrument za samoprocjenu kompetencija upotrijebljen je „Europski portfolio za obrazovanje nastavnika jezika“ (EPONAJ) (Newby, Allan, Fenner, Jones, Komorowska i Soghikyan, 2007.). Rezultati kvantitativnih analiza prikupljenih podataka pokazali su da student- budući nastavnici relativno visoko procjenjuju svoje kompetencije za poučavanje i tek nešto nie za procjenjivanje vještine pisanja u njemačkom/engleskom kao stranome jeziku.

pisanje, strani jezik, budući nastavnici, kompetencije, samoprocjena

nije evidentirano

engleski

Self-assessment of student teachers´ competences to teach and assess writing in a foreign language

nije evidentirano

writing, foreign language, student teachers, competences, self-assessment

nije evidentirano

Podaci o prilogu

317-328.

objavljeno

Podaci o knjizi

U jezik uronjeni: Zbornik posvećen Ireni Vodopiji

Smajić, Dubravka ; Krumes, Irena ; Mance, Nina

Osijek: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku

2018.

978-953-6965-72-4

Povezanost rada

Interdisciplinarne društvene znanosti