Različiti pristupi postupku množenja (CROSBI ID 427700)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Iljić, Mirna
Kolar-Begović, Zdenka
Katalenić, Ana
hrvatski
Različiti pristupi postupku množenja
Množenje napamet ili metodama pisanog računa, te primjenjujući međusobne veze računskih operacija, učenička su postignuća koja se odnose na množenje, a koja Nacionalni okvirni kurikulum propisuje za prvi odgojno- obrazovni ciklus. U nastavi matematike u Republici Hrvatskoj poučava se procedura množenja koja obuhvaća nekoliko djelomičnih radnji: računanje djelomičnih umnožaka, potpisivanje s pomicanjem i pismeno zbrajanje međurezultata. U radu su opisani različiti pristupi množenju dostupni u literaturi kao i rezultati znanstvenih istraživanja na ovu temu. Za potrebe diplomskog rada provedeno je istraživanje s ciljem ispitivanja znanja, stavova i mišljenja studenata 3. i 4. godine Učiteljskog studija o različitim pristupima proceduri množenja te njihovoj primjeni u razrednoj nastavi matematike. Rezultati su ukazali da je specijalizirano matematičko znanje, znanje o kurikulumu i znanje o poučavanju darovitih učenika određenom matematičkom sadržaju studenata slabo razvijeno. Među različitim procedurama studenti preferiraju Mrežno množenje.
matematičko obrazovanje, množenje, procedura množenja
nije evidentirano
engleski
Different approaches to the multiplication process
nije evidentirano
mathematical education, multiplication, written multiplication
nije evidentirano
Podaci o izdanju
59
13.07.2017.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti
Osijek