Gespräche vom Deutschlernen in den Lehrbüchern des 15. bis 19. Jahrhunderts (CROSBI ID 335864)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Blažević, Ana
Häusler, Maja
njemački
Gespräche vom Deutschlernen in den Lehrbüchern des 15. bis 19. Jahrhunderts
Rad istražuje dijaloge s temom učenje njemačkog jezika (korist poznavanja njemačkog jezika, rasprostranjenost, karakteristike jezika i kulture, optimalni način učenja) u ranim udžbenicima koncipiranima kao konverzacijski priručnici (od 15. do 19. stoljeća), koji još nisu podijeljeni u lekcije. Analizira se originalnost i razrađenost pojedinih dijaloga i pokušava utvrditi srodnost među udžbenicima i linije razvoja.
Deutsch als Fremdsprache; Lehrwerkanalyse
nije evidentirano
engleski
Dialogues about Learning German in Language Textbooks from 15th throu 19th Centuries
nije evidentirano
German as Foreign Language; textbook analysis
nije evidentirano
Podaci o izdanju
95
24.01.2001.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Filozofski fakultet u Zagrebu
Zagreb