Željezno doba u fizici čvrstog stanja i obrazovanju (CROSBI ID 268533)
Prilog u časopisu | stručni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Paar, Dalibor
hrvatski
Željezno doba u fizici čvrstog stanja i obrazovanju
Transformacija obrazovnog sustava polazi od dvije ključne komponente: reduciranja izbora tema koje djeca uče te razvoja metoda s naglaskom na istraživačku i problemski orijentiranu nastavu uz što više izvanučioničke nastave. Fizičari trebaju prirediti sadržaje prikladne za učenje od rane dobi. No, koje teme su važne? Odgovor je jasan – to su aktualne teme vezane uz razvoj znanosti i tehnologije. Ako se priča gradi oko takvih, uzbudljivih, intrigantnih i u pravilu još u potpunosti nerazjašnjenih tema, interes učenika je znatno veći. Primjer takve teme, koja je stavljena na margine aktualnog obrazovnog sustava, a predstavlja ogroman potencijal u razvoju novih tehnologija je fenomen supravodljivosti.
popularizacija znanosti, rano učenje, fizika čvrstog stanja, novi supravodiči, pniktidi
nije evidentirano
engleski
Iron age in solid state physics and education
nije evidentirano
popularization of science, early learning, solid state physics, new superconductors, pnictides
nije evidentirano