Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Željezno doba u fizici čvrstog stanja i obrazovanju (CROSBI ID 268533)

Prilog u časopisu | stručni rad | domaća recenzija

Paar, Dalibor Željezno doba u fizici čvrstog stanja i obrazovanju // Matematičko fizički list, 69 (2018), 274; 82-85

Podaci o odgovornosti

Paar, Dalibor

hrvatski

Željezno doba u fizici čvrstog stanja i obrazovanju

Transformacija obrazovnog sustava polazi od dvije ključne komponente: reduciranja izbora tema koje djeca uče te razvoja metoda s naglaskom na istraživačku i problemski orijentiranu nastavu uz što više izvanučioničke nastave. Fizičari trebaju prirediti sadržaje prikladne za učenje od rane dobi. No, koje teme su važne? Odgovor je jasan – to su aktualne teme vezane uz razvoj znanosti i tehnologije. Ako se priča gradi oko takvih, uzbudljivih, intrigantnih i u pravilu još u potpunosti nerazjašnjenih tema, interes učenika je znatno veći. Primjer takve teme, koja je stavljena na margine aktualnog obrazovnog sustava, a predstavlja ogroman potencijal u razvoju novih tehnologija je fenomen supravodljivosti.

popularizacija znanosti, rano učenje, fizika čvrstog stanja, novi supravodiči, pniktidi

nije evidentirano

engleski

Iron age in solid state physics and education

nije evidentirano

popularization of science, early learning, solid state physics, new superconductors, pnictides

nije evidentirano

Podaci o izdanju

69 (274)

2018.

82-85

objavljeno

1332-1552

Povezanost rada

Fizika, Interdisciplinarne prirodne znanosti

Poveznice