Unterrichtsphraseologie (CROSBI ID 335912)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Vuković, Marija
Häusler, Maja
njemački
Unterrichtsphraseologie
Rad istražuje jezičnu interakciju u nastavi s ciljem prikupljanja njemačke nastavne frazeologije, koju bi koristili nastavnici njemačkog jezika kako bi mogli održavati nastavu na njemačkom jeziku i tako koristiti prilike za autentičnu upotrebu stranog jezika. Autorica je istraživanje provela u Njemačkoj dobivši stipendiju. Promatrala je 15 sati nastave raznih predmeta na jednoj gimnaziji u Heidelbergu. Nastavnu je frazeologiju i oblike interakcije klasificirala po lingvističkim i didaktičkim kategorijama koje je sama odredila. Sakupila je njemačke fraze za: organizaciju nastave (pozdravljanje, predstavljanje nove osobe, provjera prisutnosti učenika, dijalozi u vezi sa zakašnjavanjem), početak nastave, različite događaje tokom nastave i za kraj sata (zadavanje domaće zadaće i pozdrav na odlasku nastavnika).
Fremdsprachenunterricht; Diskursanalyse; Interaktionsanalyse
nije evidentirano
engleski
Classroom Discourse
nije evidentirano
foreign language teaching; discourse analysis; interaction analysis
nije evidentirano
Podaci o izdanju
44
26.09.2001.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Filozofski fakultet u Zagrebu
Zagreb