Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Nacionalni standardi u andragogiji kao uvjet kvalitete cjeloživotnog obrazovanja (CROSBI ID 680592)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Herceg, Jadranka ; Zovko, Anita ; Vrcelj, Sofija Nacionalni standardi u andragogiji kao uvjet kvalitete cjeloživotnog obrazovanja // Upravljanje kvalitetom u obrazovanju odraslih / Rajić, Višnja ; Kušić, Siniša. (ur.). Zagreb: Agencija za strukovno obrazovanje i obrazovanje odraslih (ASOO), 2018. str. 81-89

Podaci o odgovornosti

Herceg, Jadranka ; Zovko, Anita ; Vrcelj, Sofija

hrvatski

Nacionalni standardi u andragogiji kao uvjet kvalitete cjeloživotnog obrazovanja

Razvijen kvalitetan kompetencijski okvir preduvjet je kvalitetnog sustava cjeloživotnog obrazovanja. Andragoški kompetencijski okvir obuhvaća niz standarda koji, osim stručne osposobljenosti (znanja i vještina), sadrže i pripadajuću samostalnost i odgovornost pri određivanju poslova i ustrojeni su kao zapis pregleda različitih procesa što ih obavljaju andragozi u međudjelovanju s ključnim, općenitim/profesionalnim i specifičnim/stručnim kompetencijama koje moraju imati kako bi uspješno planirali, upravljali, provodili i vrednovali opisani proces. Kvalifikacijski okvir definira se kao skup ovjerenih i pravno usvojenih kompetencijskih okvira, od kojih svaki kvalificira osobu za profesionalne uvjete na standardiziranoj razini. S obzirom na to da je kvalifikacijski okvir definiran kao skup ovjerenih i pravno usvojenih kompetencijskih okvira, autorice ovog rada žele ukazati na tri evidentna problema. Prvi problem proizlazi iz definicije kvalifikacijskog okvira. Definiran je kao skup ovjerenih i pravno usvojenih kompetencijskih okvira. S obzirom na to da u Republici Hrvatskoj još uvijek nije usvojen andragoški kompetencijski okvir, samim time je i kvaliteta kvalifikacijskog okvira upitna. Drugi problem proizlazi iz prvog, a odnosi se na to da bi upravo kvalifikacijski okvir trebao poslužiti kao osnova za kvalifikacije andragoga koje trebaju biti prepoznate na određenoj razini Hrvatskoga kvalifikacijskog okvira. Registracija više od 590 ustanova za obrazovanje odraslih u Republici Hrvatskoj, u kojima još uvijek ne postoji definiran sustav osiguranja kvalitete, autorice ističu kao treći evidentni problem. Provedenim istraživanjem autorice ovog rada dokazat će potrebu za izradom i provedbom nacionalnih standarda u andragogiji kao uvjeta osiguranja kvalitete cjeloživotnog obrazovanja

nacionalni standardi u andragogiji, hrvatski kvalifikacijski okvir, kvaliteta ustanova za obrazovanje odraslih

nije evidentirano

engleski

National standards of andragogy as condition for quality assurance of lifelong learning

nije evidentirano

national standards in andragogy, qualification framework, quality of instituions for adult education

nije evidentirano

Podaci o prilogu

81-89.

2018.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Upravljanje kvalitetom u obrazovanju odraslih

Rajić, Višnja ; Kušić, Siniša.

Zagreb: Agencija za strukovno obrazovanje i obrazovanje odraslih (ASOO)

978-953-8065-17-0

Podaci o skupu

8. međunarodna konferencija o obrazovanju odraslih: Upravljanje kvalitetom u obrazovanju odraslih = 8th International Conference on Adult Education: Quality Management in Adult Education

predavanje

30.11.2018-02.12.2018

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija