Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Model of the Identification of STEM Gifted and Talented Students in School (CROSBI ID 680889)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija

Burušić, Josip Model of the Identification of STEM Gifted and Talented Students in School. 2019. str. 1-1

Podaci o odgovornosti

Burušić, Josip

engleski

Model of the Identification of STEM Gifted and Talented Students in School

ESERA (European Science Education Research Association), Europska udruga za obrazovanje i istraživanje u znanosti odabrala je hrvatski istraživački tim u STEM području, kao jedan od 15 europskih istraživačkih timova u području STEM-a, da predstave se svim sudionicima dvo-godišnjeg skupa ove asocijacije. ESERA je vodeća europska organizacija koja okuplja istraživače, stručnjake i obrazovne eksperte u području školskog područja prirodoslovlja, matematike, ICT i tehnologije. ESERA 2019 se održao koncem kolovoza u Bologni, te je bio istinski forum stotinu vodećih europskih stručnjaka koji raspravljaju o postojećem stanju obrazovanja, ulozi obrazovanja u razvoju digitalnog društva, te pružaju preporuke za napretkom u STEM školskom području. Predstavili smo model identifikacije i rada sa STEM darovitim učenicima, koji smo primarno razvili kroz projekt “Budi STEMpatičan!”, financiran od strane Europskog socijalnog fonda, te u značajnoj mjeri teorijski i istraživački izveden iz projekta JOBSTEM, financiran od strane Hrvatske zaklade za znanosti. Model se odnosi se na identifikaciju i rada sa STEM darovitim učenicima u osnovnoj i srednjoj školi, profesionalno usmjeravanje, te na izradu preporuka za unapređenje nastavne i izvanškolskih aktivnosti za STEM darovite učenike.

STEM, STEM education, primary school

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o prilogu

1-1.

2019.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Podaci o skupu

13th Conference of the European Science Education Research Association (ESERA)

poster

26.08.2019-30.08.2019

Bologna, Italija

Povezanost rada

nije evidentirano

Poveznice