Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Sintaksa u djece s posebnim jezičnim teškoćama i djece uredna jezično govorna razvoja (CROSBI ID 487393)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Arapović, Diana ; Kuvač, Jelena Sintaksa u djece s posebnim jezičnim teškoćama i djece uredna jezično govorna razvoja // Zbornik radova Hrvatskoga društva za primijenjenju lingvistiku Psiholingvistika i kognitivna znanost u Hrvatskoj / Stolac, Diana (ur.). Rijeka, 2003. str. 9-17-x

Podaci o odgovornosti

Arapović, Diana ; Kuvač, Jelena

hrvatski

Sintaksa u djece s posebnim jezičnim teškoćama i djece uredna jezično govorna razvoja

Kako djeca, pa i odrasli govornici, obrađuju iskaze u cilju razumijevanja i kako sastavljaju vlastite iskaze teško je odgovoriti. Djelomično rješenje moguće je pronaći u nizu teorija: bihevioralnoj, psiholingvističkoj, kognitivnoj, od kojih niti jedna ne zadovoljava sve kriterije prihvatljivosti. Međutim, bez obzira na teorije sigurno je da je za dobru i uspješnu komunikaciju potreban niz sintaktički i značenjski prihvatljivih rečenica. Pojam posebne jezične teškoće odnosi se na djecu čije su jezične vještine disproporcijski siromašnije u odnosu na njihovu kronološku dob i neverbalne sposobnosti, zbog nepoznatih uzroka i to u bilo kojem dijelu (jednom ili više) jezičnoga razvoja (Bishop, Adams, 1991.). Sintaksa, kao jedna od jezičnih sastavnica u djece s PJT često je ozbiljno narušena, jer pojava prve rečenice kasni, a kada se i pojavi nedostaju vezane riječi i pomoćni glagoli. Namjera je rada pokazati sintaktičke sposobnosti djece s PJT u usporedbi sa sintaktičkim sposobnostima djece uredna jezično-govorna razvoja.

sintaksa; djeca s posebnom jezičnom teškoćom (PJT); djeca uredna jezično-govorna razvoja

nije evidentirano

engleski

Syntax in Children with Specific Language Impairment and Children with Normal Language Development

nije evidentirano

syntax; children with specific language imapirment (SLI); children with normal language development

nije evidentirano

Podaci o prilogu

9-17-x.

2003.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Zbornik radova Hrvatskoga društva za primijenjenju lingvistiku Psiholingvistika i kognitivna znanost u Hrvatskoj

Stolac, Diana

Rijeka:

Podaci o skupu

Nepoznat skup

predavanje

29.02.1904-29.02.2096

Povezanost rada

Filologija