Ponašanje potrošača u konzumaciji craft piva (CROSBI ID 429311)
Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad
Podaci o odgovornosti
Hinić, Nikola
Mesić, Željka
Tomić Maksan, Marina
hrvatski
Ponašanje potrošača u konzumaciji craft piva
U posljednje četiri godine u Republici Hrvatskoj pojavio se trend proizvodnje i potrošnje craft piva. Trenutno na području RH posluje više od 30 malih nezavisnih pivovara, no da bi uspjele na tržištu moraju poznavati ponašanje svojih potrošača. Cilj ovog istraživanja je istražiti ponašanje potrošača u konzumaciji craft piva. On- line anketno ispitivanje provedeno je na uzorku od 219 ispitanika . Prema rezultatima istraživanja osnovni motivi za konzumaciju craft piva su konzumacija craft piva iz gušta te želja za isprobavanjem novih okusa i aroma piva. Za analizu podataka korišten je statistički program SPSS, a provedena je jednovarijantna analiza podataka.
craft pivo ; potrošači ; anketno ispitivanje
nije evidentirano
engleski
Consumer's behaviour in the craft beer consumption
nije evidentirano
craft beer ; consumers ; survey
nije evidentirano
Podaci o izdanju
27
14.09.2018.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Agronomski fakultet
Zagreb