Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Ponašanje potrošača u konzumaciji craft piva (CROSBI ID 429311)

Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad

Hinić, Nikola Ponašanje potrošača u konzumaciji craft piva / Mesić, Željka (mentor); Tomić Maksan, Marina (neposredni voditelj). Zagreb, Agronomski fakultet, . 2018

Podaci o odgovornosti

Hinić, Nikola

Mesić, Željka

Tomić Maksan, Marina

hrvatski

Ponašanje potrošača u konzumaciji craft piva

U posljednje četiri godine u Republici Hrvatskoj pojavio se trend proizvodnje i potrošnje craft piva. Trenutno na području RH posluje više od 30 malih nezavisnih pivovara, no da bi uspjele na tržištu moraju poznavati ponašanje svojih potrošača. Cilj ovog istraživanja je istražiti ponašanje potrošača u konzumaciji craft piva. On- line anketno ispitivanje provedeno je na uzorku od 219 ispitanika . Prema rezultatima istraživanja osnovni motivi za konzumaciju craft piva su konzumacija craft piva iz gušta te želja za isprobavanjem novih okusa i aroma piva. Za analizu podataka korišten je statistički program SPSS, a provedena je jednovarijantna analiza podataka.

craft pivo ; potrošači ; anketno ispitivanje

nije evidentirano

engleski

Consumer's behaviour in the craft beer consumption

nije evidentirano

craft beer ; consumers ; survey

nije evidentirano

Podaci o izdanju

27

14.09.2018.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Agronomski fakultet

Zagreb

Povezanost rada

Poljoprivreda (agronomija)