Ponašanje pripadnika generacije y u konzumaciji džina (CROSBI ID 429312)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Atelj, Martina
Mesić, Željka
hrvatski
Ponašanje pripadnika generacije y u konzumaciji džina
Cilj ovog istraživanja bio je istražiti ponašanje potrošača, pripadnika generacije Y, u konzumaciji džina na području Republike Hrvatske. Provedeno je on-line anketno istraživanje na uzorku od 205 ispitanika. Rezultati istraživanja pokazuju kako pripadnici generacije Y najčešće konzumiraju džin na mjesečnoj razini, u kafićima/restoranima tijekom druženja s prijateljima i obitelji, te u kombinaciji s tonikom. Godišnje doba ne utječe na konzumaciju džina kod većine ispitanika, a ispitanici u većem udjelu piju džin stranog podrijetla. Većina ispitanika preferira proziran džin i ne znaju koji džin piju s obzirom na tehnologiju proizvodnje. Tek četvrtina ispitanika probala je džin domaćeg podrijetla, pri čemu su podjednako upoznati s industrijskim džinovima i craft džinovima s područja Republike Hrvatske. Najveći broj ispitanika je spreman izdvojiti od 101 do 150 kuna za jednu bocu (0, 7dl) džina. Najvažnije obilježje džina potrošačima je okus, te odnos cijene i kvalitete. Četvrtina ispitanika naglašava kako na tjednoj razini konzumiraju džin kada su nervozni. Mali udio ispitanika ima iskustvo konzumiranja hrvatskog džina, jednako kao što i mali dio njih pri konzumaciji odabire džin domaćeg podrijetla. Rezultati ovog istraživanja mogu koristiti proizvođačima džina u svrhu planiranja proizvodnje, te marketinškim stručnjacima za kreiranje marketinških strategija u svrhu promocije konzumacije džina.
ponašanje potrošača ; generacija Y ; džin ; anketno ispitivanje
nije evidentirano
engleski
Behavior of generation Y in the consumption of gin
nije evidentirano
consumer behavior ; Generation Y ; gin ; survey
nije evidentirano
Podaci o izdanju
32
19.09.2019.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Agronomski fakultet
Zagreb