Mišljenja budućih učitelja oprimarnog obrazovanja o multimedijskoj nastavi (CROSBI ID 429421)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Horvat, Lea
Topolovčan, Tomislav
hrvatski
Mišljenja budućih učitelja oprimarnog obrazovanja o multimedijskoj nastavi
Djeca u školu danas dolaze s razvijem vještinama korištenja novih medija. Od samog su rođenja dio multimedijskoj okruženja. Iz tog bi razloga učitelji trebali u školi napustiti tradicionalan oblik nastave i prikloniti se suvremenoj nastavi usmjerenoj na učenika. Suvremena nastava se zasniva na konstruktivističkoj i multimedijskoj nastavi. Konstruktivistička nastava aktivira pojedinca koji uči putem svojih kognitivnih i fizičkih aktivnosti, dok multimedijska nastava ostvaruje ciljeve kombinacijom više različitih medija koji se nadopunjuju u odgovarajućim strategijama učenja i poučavanja s obzirom na željeni ishod. U kontekstu toga provedeno je istraživanje o mišljenju budućih učitelja primarnog obrazovanja o multimedijskoj nastavi. U prvom su dijelu rada teoretski prikazani ključni pojmovi, dok su u drugom dijelu rada izneseni rezultati istraživanja o mišljenju budućih učitelja primarnog obrazovanja o multimedijskoj nastavi. Istraživanje je provedeno online preko aplikacije google docs na 118 ispitanika. Nakon obrade podataka vidljivo je da ne postoji statistički značajna razlika u mišljenju budućih učitelji primarnog obrazovanja o multimedijskoj nastavi s obzirom na spol, dob i prebivalište. Dobiveni rezultati ukazuju na to da budući učitelji primarnog obrazovanja smatraju da se multimedijska nastava premalo provodi te da je učitelji koriste rijetko jer nisu dovoljno kompetentni. Veliki problem stvara neodgovarajuća opremljenost škole i opterećenost učitelja papirologijom. Unatoč tome, budući učitelji primarnog obrazovanja zainteresirani su za provođenje multimedijske nastave
nastava, konstruktivizam, multimedijska nastava, digitalni mediji, nova kultura učenja
nije evidentirano
engleski
Opinions of Future Primary Education Teachers on Multimedia Teaching
nije evidentirano
teaching, constructivism, multimedia teaching, digital media, new culture of learning
nije evidentirano
Podaci o izdanju
45
19.09.2019.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Učiteljski fakultet, Zagreb
Zagreb