Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Razvijanje ekološke svijesti kroz likovno stvaralaštvo djece predškolske dobi (CROSBI ID 430124)

Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad

Varga, Nikolet Razvijanje ekološke svijesti kroz likovno stvaralaštvo djece predškolske dobi / Bogut, Irella (mentor); Šošić, Marko (neposredni voditelj). Osijek, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, . 2019

Podaci o odgovornosti

Varga, Nikolet

Bogut, Irella

Šošić, Marko

hrvatski

Razvijanje ekološke svijesti kroz likovno stvaralaštvo djece predškolske dobi

U današnje se doba vrlo često susrećemo s mnogim ekološkim problemima koji su najčešće započeli od strane ljudi te njihovog neadekvatnog ponašanja prema prirodi. Kako djeca uče po modelu, odnosno sve što vide oponašaju tako će i djetetova ekološka svijest biti razvijena onoliko koliko je razvijena kod odrasle osobe koju vide. Djeca već u prvim godinama života istražuju okolinu pomoću svih svojih osjetila - sluhom, njuhom, okusom i dodirom. Vrlo je važno već u najranijoj dobi djecu učiti kako se ponašati prema okolišu i svijetu oko sebe, kako bi adekvatno mogla primijeniti to i u kasnijem životu. Dječji vrtić je ustanova u kojoj djeca istražuju, stječu nova iskustva i spoznaje. Osim roditelja, vrlo je važan i odgojitelj u djetetovom razvoju jer i on, kao i roditelj, predstavlja model kojeg djeca prate i kasnije oponašaju. Vrlo je važno da odgojitelji i roditelji uvažavaju i prihvaćaju osobnosti i sposobnosti drugih kako bi tako djelovali na odgoj i obrazovanje djeteta što je bitan preduvjet za društvenom brigom za razvoj ekološke svijesti djece, a kasnije i odraslih. Kako dijete raste i postaje zrelije tako su i njegove aktivnosti sve složenije. Aktivnosti u kojima se djeca mogu likovno izraziti uvelike mogu pomoći u cjelokupnom razvoju djeteta te je vrlo važno da djeca neposredno dožive okoliš, jer iz neposrednog okoliša najbolje uče. Korištenjem recikliranog materijala na nove načine kod djece potičemo razvoj ekološke svijesti.

ekološka svijest, ekološki odgoj, likovno stvaralaštvo

nije evidentirano

engleski

Developing ecological awareness through the art of preschool children

nije evidentirano

ecological consciousness, exological education, artistic creation

nije evidentirano

Podaci o izdanju

19

05.07.2019.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti

Osijek

Povezanost rada

Interdisciplinarne prirodne znanosti, Likovne umjetnosti, Pedagogija