Hibridni oblici odnosa s javnošću i marketinga: od advertorijala do native oglašavanja na portalu 24sata.hr (CROSBI ID 65008)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Tomljanović, Maria ; Jakopović, Hrvoje
hrvatski
Hibridni oblici odnosa s javnošću i marketinga: od advertorijala do native oglašavanja na portalu 24sata.hr
Rad proučava obilježja medijskih sadržaja nastalih hibridiziranjem korporativnih oblika komuniciranja. Razmotrena je uloga tradicionalnih alata odnosa s javnošću poput priopćenja za medije u razvoju hibridnih formata kao što su advertorijal i native oglasi. Istražena su obilježja označenih PR objava i native oglasa na hrvatskom portalu 24sata.hr. Rezultati istraživanja pokazali su da native sadržaji potiču veći broj korisničkih komentara i dijeljena native objava na društvenim mrežama. U native oglasima su nazivi brendova rjeđe spomenuti nego u PR objavama. Situacija je drugačija kod videozapisa oglašivača kojih je ipak bilo nešto više u native objavama. Nadalje, oglašivačev proizvod je u native i PR objavama predstavljen kao dobro rješenje, potrebno korisniku odmah. PR objava izravnom komunikacijom upućuje na sve pozitivne strane proizvoda ili usluge te najčešće spominje gdje se može nabaviti i po kojoj cijeni. Native to radi, kao što mu i ime kaže, prirodno. Nastoji obraditi neku problematiku i ponuditi oglašivačev proizvod ili uslugu kao jedno od rješenja, ne nužno i jedino.
native oglašavanje ; priopćenje za medije ; advertorijal ; odnosi s javnošću ; 24sata.hr ; informativni portali
nije evidentirano
engleski
Hybrid public relations and marketing forms: from advertorial to native advertising on news website 24sata.hr
nije evidentirano
native advertising ; press release ; advertorial ; public relations ; 24sata.hr ; news websites
nije evidentirano
Podaci o prilogu
129-150.
objavljeno
Podaci o knjizi
Vjerodostojnost medija: doba lažnih vijesti
Hrnjić Kuduzović, Zafra ; Kulić, Milica ; Jurišić, Jelena
Tuzla: Filozofski fakultet Univerziteta u Tuzli
2019.
978-9958-612-24-4