Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Komparativna analiza financijskih izvještaja odabranih agencija za promidžbu (CROSBI ID 682170)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Keglević Kozjak, Suzana ; Keleković, Ana Komparativna analiza financijskih izvještaja odabranih agencija za promidžbu // 4th International Scientific and Professional Conference CRODMA 2019, Book of Papers, THEME:MARKETING 4.0. 2019. str. 155-166

Podaci o odgovornosti

Keglević Kozjak, Suzana ; Keleković, Ana

hrvatski

Komparativna analiza financijskih izvještaja odabranih agencija za promidžbu

Imajući na umu da je, u aktualnim uvjetima, uspješan poslovni pothvat nezamisliv bez kvalitetne promidžbe, u radu se postavlja pitanje o efikasnosti i stabilnosti poslovanja većih promidžbenih poduzeća u Republici Hrvatskoj. Kako bi se ispitala efikasnost i stabilnost, provedena je analiza poslovanja svih srednje velikih poduzeća čija registrirana djelatnost, prema Odluci o nacionalnoj klasifikaciji djelatnosti 2007., pripada u razred 73.11 pod nazivom Agencije za promidžbu (reklamu i propagandu). U radu komparativna analiza financijskih izvještaja je primarno temeljena na razmatranju ključnih kategorija bilance i računa dobiti i gubitka te izračunima financijskih pokazatelja za razdoblje od 2014. do 2018. godine. Rezultati provedene komparativne analize pokazuju da promatrane agencije za promidžbu karakteriziraju visoki udjeli kratkotrajne imovine i kratkoročnih obveza te većina njih ukupnu imovinu financira iz tuđih izvora. U većini promatranih agencija profitabilnost se temelji na većoj aktivnosti u odnosu na postignute marže profita. Temeljni zaključci izvedeni iz komparativne analize ukazuju da od promatranih agencija 75% je onih koji posluju efikasno i stabilno, a preostale agencije iz uzorka se mogu ubrojiti u neefikasna i nestabilna poduzeća.

Agencije za promidžbu ; Oglašavanje ; Financijski izvještaji ; Financijski pokazatelji ; Komparativna analiza

nije evidentirano

engleski

Comparative analysis of financial statements for selected advertising agencies

nije evidentirano

Advertising agency ; Advertising ; Financial statements ; Financial indicators ; Comparative analysis

nije evidentirano

Podaci o prilogu

155-166.

2019.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

4th International Scientific and Professional Conference CRODMA 2019, Book of Papers, THEME:MARKETING 4.0

2459-7953

Podaci o skupu

4th International Scientific and Professional Conference (CRODMA 2019)

predavanje

11.10.2019-11.10.2019

Varaždin, Hrvatska

Povezanost rada

Ekonomija

Poveznice