Učenici s disleksijom kao korisnici školske knjižnice (CROSBI ID 430489)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Kišiček, Magdalena
Banek Zorica, Mihaela ; Dobrić, Arnalda
hrvatski
Učenici s disleksijom kao korisnici školske knjižnice
Tema ovog rada je usluživanje i prilagodba korisnicima s disleksijom u školskoj knjižnici. Prvi dio rada je teorijski, a sastoji se od opisa školske knjižnice te disleksije kao najpoznatije teškoće čitanja. Nakon toga je sve navedeno pojašnjeno u okviru knjižničnih služba i usluga za osobe s disleksijom. Izdvojene su i najpoznatije aktivnosti, kampanje i tehnologije osmišljene s ciljem unaprjeđenja kvalitete života osoba s teškoćom disleksije. Na kraju rada nalazi se praktični dio kojim se željelo dobiti uvid u stvarno stanje knjižničnih usluga za korisnike s disleksijom u školskim knjižnicama. Provedeno je istraživanje u kojem je sudjelovalo 25 osnovnoškolskih knjižnica s područja Varaždinske županije. Rezultati su pokazali kako je prilagodba školskih knjižnica korisnicima s disleksijom nedostatna unatoč tome što potreba za takvim oblikom prilagodbe postoji.
školske knjižnice, disleksija, školske knjižnice i disleksija, prilagodba školskih knjižnica
nije evidentirano
engleski
Students with dyslexia as school library users
nije evidentirano
school libraries, dyslexia, school libraries and dyslexia, adaptation of school libraries
nije evidentirano
Podaci o izdanju
76
20.09.2019.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Filozofski fakultet u Zagrebu
Zagreb