Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Učenici s disleksijom kao korisnici školske knjižnice (CROSBI ID 430489)

Ocjenski rad | diplomski rad

Kišiček, Magdalena Učenici s disleksijom kao korisnici školske knjižnice / Banek Zorica, Mihaela ; Dobrić, Arnalda (mentor); Zagreb, Filozofski fakultet u Zagrebu, . 2019

Podaci o odgovornosti

Kišiček, Magdalena

Banek Zorica, Mihaela ; Dobrić, Arnalda

hrvatski

Učenici s disleksijom kao korisnici školske knjižnice

Tema ovog rada je usluživanje i prilagodba korisnicima s disleksijom u školskoj knjižnici. Prvi dio rada je teorijski, a sastoji se od opisa školske knjižnice te disleksije kao najpoznatije teškoće čitanja. Nakon toga je sve navedeno pojašnjeno u okviru knjižničnih služba i usluga za osobe s disleksijom. Izdvojene su i najpoznatije aktivnosti, kampanje i tehnologije osmišljene s ciljem unaprjeđenja kvalitete života osoba s teškoćom disleksije. Na kraju rada nalazi se praktični dio kojim se željelo dobiti uvid u stvarno stanje knjižničnih usluga za korisnike s disleksijom u školskim knjižnicama. Provedeno je istraživanje u kojem je sudjelovalo 25 osnovnoškolskih knjižnica s područja Varaždinske županije. Rezultati su pokazali kako je prilagodba školskih knjižnica korisnicima s disleksijom nedostatna unatoč tome što potreba za takvim oblikom prilagodbe postoji.

školske knjižnice, disleksija, školske knjižnice i disleksija, prilagodba školskih knjižnica

nije evidentirano

engleski

Students with dyslexia as school library users

nije evidentirano

school libraries, dyslexia, school libraries and dyslexia, adaptation of school libraries

nije evidentirano

Podaci o izdanju

76

20.09.2019.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Filozofski fakultet u Zagrebu

Zagreb

Povezanost rada

Filologija, Informacijske i komunikacijske znanosti