Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Primjena udruženog marketinga kao strategije internet marketinga u Republici Hrvatskoj (CROSBI ID 270044)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Pejnović, Lucija ; Gregurec, Iva Primjena udruženog marketinga kao strategije internet marketinga u Republici Hrvatskoj // CroDiM, 2 (2019), 1; 95-105

Podaci o odgovornosti

Pejnović, Lucija ; Gregurec, Iva

hrvatski

Primjena udruženog marketinga kao strategije internet marketinga u Republici Hrvatskoj

Objašnjavanje potrebe za online dimenzijom marketinga u današnje doba gotovo da i nije potrebno. Ipak, zbog izuzetno brze pojave na tržištu, te još bržeg razvoja, izostala je komponenta kvalitetnog poznavanja i razumijevanja osnovnih pojmova internet marketinga. Stoga ovaj rad kroz kratke crte na deduktivan način gradi sliku internetskog marketinga granajući ga prema njegovim pojedinim oblicima. Sam rad se najviše usmjerava na pojam i ulogu udruženog marketinga kao strategije pogodne za B2B poslovanje, gdje se objašnjava princip djelovanja putem udruživanja poslovnih subjekata na internetu. Ideja na kojoj sve počiva jest da poslovni subjekti „besplatno“ pruže prostor za promoviranje drugih poduzeća na vlastitim internetskim stranicama. Što najčešće rezultira pozitivnim rezultatima za obje strane: kako za poduzeće koje se promovira tako i za same internetske stranice koje ovu uslugu pružaju. Da bi se sama teorija potkrijepila dokazima provedeno je primarno istraživanje koje će potvrditi teze o potrebi njegovog daljnjeg razvijanja i promoviranja s obzirom na činjenicu da je udruženi marketing slabo zastupljen u Republici Hrvatskoj, što pokazuju prikupljeni sekundarni i primarni podaci. S obzirom da mnogi smatraju kako ovaj oblik internetskog marketinga još uvijek nije dovoljno kvalitetno predstavljen u Hrvatskoj kako bi se njezina raznolikost mogla najbolje prilagoditi pojedinom poslovnom subjektu ovim radom će se pružiti prikaz postojećeg stanja na tržištu te će se osim analize prikupljenih primarnih podataka ponuditi prijedlozi kako ovaj oblik internetskog marketinga koristiti u svrhu poboljšanja cjelokupne online marketinške strategije poduzeća.

internetski marketing, udruženi marketing, udruženi partner, mreže udruženog marketinga

nije evidentirano

engleski

Application of affiliated marketing as an internet marketing strategy in the Republic of Croatia

nije evidentirano

internet marketing, affiliate marketing, affiliate partner, affiliate marketing networks

nije evidentirano

Podaci o izdanju

2 (1)

2019.

95-105

objavljeno

2584-7236

Povezanost rada

Ekonomija

Poveznice