Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Stručne službe - conditio sine qua non kvalitetne škole (CROSBI ID 98079)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Mrkonjić, Anđelko ; Zorić, Marijana Stručne službe - conditio sine qua non kvalitetne škole // Napredak (Zagreb), 142 (2001), 3; 296-303-x

Podaci o odgovornosti

Mrkonjić, Anđelko ; Zorić, Marijana

hrvatski

Stručne službe - conditio sine qua non kvalitetne škole

Školski sustav i njegove imanentne ustanove ne daju očekivane rezultate, pa stoga govorimo o njegovoj krizi. Uočavamo je na temelju određenih pokazatelja, među kojima prevladavaju pokazatelji kvalitativne naravi. Uzroci krize su mnogobrojni i različiti. Tematski okvir ovog rada čine stručno-razvojne službe i njihov doprinos u prevladavanju krize te izgradnji kvalitetne škole, odnosno stručno-razvojna služba kao nezavisna, i kvaliteta edukacije kao zavisna varijabla. Rad je utemeljen na teoretskom i empirijskom polazištu. Povijesno gledano, stručno-razvojne službe nastale su na temelju nastalih potreba, u svijetu i kod nas, primjereno razvoju i rastu tercijarnog i kvartarnog sektora u društvu, u skladu s potrebama rasta i potrebom za pedagoškom infrastrukturom (pa i logistikom) u školi, a to znači za stručno-razvojnim službama u školama, poglavito pedagozima. Dobiveni rezultati, njihova elaboracija i zaključna misao upućuju na nužnost formiranja, afirmiranja i razvoja stručno-razvojnih službi u funkciji podizanja kvalitete odgojno-obrazovnog rada, a time i u izgradnji nove hrvatske škole, a to znači i prevladavanja sve prisutnije krize.

škola; kriza školskog sustava; mijene; potrebe; stručne službe/pedagog; kvalitet

nije evidentirano

engleski

Professional Services - the Conditio sine qua non of a Good Quality School

nije evidentirano

school; crisis of the schooling system; change; needs; professional services/pedagogue; quality

nije evidentirano

Podaci o izdanju

142 (3)

2001.

296-303-x

objavljeno

1330-0059

Povezanost rada

Pedagogija