Pedagoško-andragoško obrazovanje srednjoškolskih nastavnika (CROSBI ID 487586)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Mrkonjić, Anđelko
hrvatski
Pedagoško-andragoško obrazovanje srednjoškolskih nastavnika
U radu se apostrofiraju značajke nastavnika u funkciji kvalitete edukacije. Jedna od relevantnih značajki koja je predmet promišljanja jest pedagoško-andragoška izobrazba i osposobljenost nastavnika. U tom području lociran je problem onih nastavnika koji nemaju naznačenu kompetenciju (poglavito u formalnom smislu). Iz toga proizlazi cilj teme, a to je dopunska izpbrazba nastavnika. U realizaciji je korišten teorijski i empirijski metodologijski pristup (metode: studij relevantnih izvora, opservacije, ankete i intervju). Za njihovu primjenu izrađeni su adekvatni instrumenti. Dobiveni rezultati upozoravaju na: nužnost stjecanja ove kompetencije, razradu ovih potreba u našoj legislativi, osiguranje optimalnih pretpostavki za stjecanje pedagoško-andragoških kompetencije.
pedagoško-andragoška izobrazba; dopunska izobrazba nastavnika
nije evidentirano
engleski
Pedagogically-Andragogic Training of Secondary School Teachers
nije evidentirano
pedagogically-andragogic training; supplementary training of teachers
nije evidentirano
Podaci o prilogu
293-304-x.
2002.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Klapan, Anita ; Matijević, Milan
Zagreb: Hrvatsko andragoško društvo (HAD)
Podaci o skupu
Međunarodna konferencija Obrazovanje odraslih u Republici Hrvatskoj u kontekstu cjeloživotnog učenja
poster
14.02.2002-16.02.2002
Lovran, Hrvatska