Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Promjene u marketinškim procesima pod utjecajem digitalne transformacije s fokusom na korisničko iskustvo (CROSBI ID 682963)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Hrustek, Larisa ; Kutnjak, Ana ; Križanić, Snježana Promjene u marketinškim procesima pod utjecajem digitalne transformacije s fokusom na korisničko iskustvo // 4thInternational Scientific and Professional Conference(CRODMA 2019): Book of Papers, Theme:marketing 4.0 / Lacković Vincek, Zrinka ; Lozić, Joško ; Vuković, Dijana et al. (ur.). Zagreb: Hrvatska udruga za direktni i interaktivni marketing (CRODMA), 2019. str. 92-100

Podaci o odgovornosti

Hrustek, Larisa ; Kutnjak, Ana ; Križanić, Snježana

hrvatski

Promjene u marketinškim procesima pod utjecajem digitalne transformacije s fokusom na korisničko iskustvo

Očekivanja korisnika u ovo digitalno doba postaju sve veća. Korisnici mijenjaju svoje navike, one postaju sve složenije, a na organizacijama je da ih uspješno prate. Poznavanje korisnika za organizaciju predstavlja izazov zbog kojeg one u svoje poslovanje uvode inovacije kako bi nadišle konkurenciju na tržištu i samim time postale prvi izbor korisnika. Usmjerenost na korisnika, upravo je jedan od fokusa digitalne transformacije. Ona mijenja sferu poslovanja organizacija uzimajući u obzir komunikaciju i suradnju s korisnicima te ih uključuje u sve procese poslovanja. Poslovni procesi su predmet inovacija te se u kontekstu digitalne transformacije očekuje njihova modifikacija i potpuna prilagođenost tržištu te potrebama korisnika. Predmet analize članka predstavljaju promjene koje se javljaju u marketinškim procesima s ciljem poboljšanja korisničkog iskustva. Istraživanje je provedeno temeljem analize postojeće literature koja naglasak stavlja na digitalnu transformaciju i korisničko iskustvo. Cilj članka je istražiti ulogu i pojam usredotočenosti na klijenta u kontekstu digitalne transformacije marketinških procesa.

digitalna transformacija ; marketinški procesi ; korisničko iskustvo ; usmjerenost na korisnika

nije evidentirano

engleski

Promjene u marketinškim procesima pod utjecajem digitalne transformacije s fokusom na korisničko iskustvo

nije evidentirano

digital transformation ; marketing processes ; customer experience ; customer centricity

nije evidentirano

Podaci o prilogu

92-100.

2019.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

4thInternational Scientific and Professional Conference(CRODMA 2019): Book of Papers, Theme:marketing 4.0

Lacković Vincek, Zrinka ; Lozić, Joško ; Vuković, Dijana ; Globočnik Žunac, Ana

Zagreb: Hrvatska udruga za direktni i interaktivni marketing (CRODMA)

2459-7953

Podaci o skupu

4th International Scientific and Professional Conference (CRODMA 2019)

predavanje

11.10.2019-11.10.2019

Varaždin, Hrvatska

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti