Promjene u marketinškim procesima pod utjecajem digitalne transformacije s fokusom na korisničko iskustvo (CROSBI ID 682963)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Hrustek, Larisa ; Kutnjak, Ana ; Križanić, Snježana
hrvatski
Promjene u marketinškim procesima pod utjecajem digitalne transformacije s fokusom na korisničko iskustvo
Očekivanja korisnika u ovo digitalno doba postaju sve veća. Korisnici mijenjaju svoje navike, one postaju sve složenije, a na organizacijama je da ih uspješno prate. Poznavanje korisnika za organizaciju predstavlja izazov zbog kojeg one u svoje poslovanje uvode inovacije kako bi nadišle konkurenciju na tržištu i samim time postale prvi izbor korisnika. Usmjerenost na korisnika, upravo je jedan od fokusa digitalne transformacije. Ona mijenja sferu poslovanja organizacija uzimajući u obzir komunikaciju i suradnju s korisnicima te ih uključuje u sve procese poslovanja. Poslovni procesi su predmet inovacija te se u kontekstu digitalne transformacije očekuje njihova modifikacija i potpuna prilagođenost tržištu te potrebama korisnika. Predmet analize članka predstavljaju promjene koje se javljaju u marketinškim procesima s ciljem poboljšanja korisničkog iskustva. Istraživanje je provedeno temeljem analize postojeće literature koja naglasak stavlja na digitalnu transformaciju i korisničko iskustvo. Cilj članka je istražiti ulogu i pojam usredotočenosti na klijenta u kontekstu digitalne transformacije marketinških procesa.
digitalna transformacija ; marketinški procesi ; korisničko iskustvo ; usmjerenost na korisnika
nije evidentirano
engleski
Promjene u marketinškim procesima pod utjecajem digitalne transformacije s fokusom na korisničko iskustvo
nije evidentirano
digital transformation ; marketing processes ; customer experience ; customer centricity
nije evidentirano
Podaci o prilogu
92-100.
2019.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
4thInternational Scientific and Professional Conference(CRODMA 2019): Book of Papers, Theme:marketing 4.0
Lacković Vincek, Zrinka ; Lozić, Joško ; Vuković, Dijana ; Globočnik Žunac, Ana
Zagreb: Hrvatska udruga za direktni i interaktivni marketing (CRODMA)
2459-7953
Podaci o skupu
4th International Scientific and Professional Conference (CRODMA 2019)
predavanje
11.10.2019-11.10.2019
Varaždin, Hrvatska