Kvaliteta kao strategija razvoja hrvatskog turizma (CROSBI ID 487701)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Avelini Holjevac, Ivanka
hrvatski
Kvaliteta kao strategija razvoja hrvatskog turizma
Globalizacija svjetskog tržišta je ubrzala proces razvoja sustava upravljanja potpunom kvalitetom i kvaliteta kao strategija razvoja obilježit će u 21. stoljeću ne samo sve gospodarske djelatnosti već i sve ostale ljudske djelatnosti (politiku, kulturu, komuni-kacije, obrazovanje, umjetnost i dr.) jer će čovjek i kvaliteta tj. humanizacija života i rada biti temeljne vrijednosti. Uslužne djelatnosti i turizam će biti dominantni u gospodarskoj strukturi razvijenih zemalja svijeta. Danas se kvalitetom upravlja, ona postaje najvažniji marketinški instrument i uvjet opstanka i razvoja na tržištu. Cilj rada je ukazati na važnost stjecanja znanja iz područja sustava upravljanja potpunom kvalitetom (Total Quality Management) u turizmu kao preduvjeta za uvođenje tog sustava u turističku praksu i razvoj hrvatskog turizma. Jedan od temeljnih slabosti hrvatskog turističkog proizvoda je niska kvaliteta. Samo kvaliteta kao strategija razvoja hrvatskog turizma može ukloniti tu slabost. U radu se objašnjava što je turistička kvaliteta i koji elementi čine tu kvalitetu i to na primjeru destinacije i turističke ponude.
elementi kvalitete; kvaliteta; strategija; turizam
nije evidentirano
engleski
Quality as a strategy of tourism development in Croatia
nije evidentirano
quality; quality components. strategy; tourism
nije evidentirano
Podaci o prilogu
309-317.
2002.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Zbornik radova Znanstvenog skupa Kontinentalni gospodarski resursi u funkciji razvitka turizma Republike Hrvatske
Meler, Marcel
Osijek:
953-6073-69-2
Podaci o skupu
Znanstveni skup Kontinentalni gospodarski resursi u funkciji razvitka turizma Republike Hrvatske
predavanje
07.06.2002-08.06.2002
Osijek, Hrvatska