Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Kako marketinško obrazovanje u Republici Hrvatskoj doprinosi konkurentnosti malih turističkih pothvata? (CROSBI ID 487709)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Medić, Mane Kako marketinško obrazovanje u Republici Hrvatskoj doprinosi konkurentnosti malih turističkih pothvata? // Zbornik radova Znanstvenog skupa "Kontinentalni gospodarski resursi u funkciji razvitka turizma Republike Hrvatske" / Meler, Marcel (ur.). Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2002. str. 391-402-x

Podaci o odgovornosti

Medić, Mane

hrvatski

Kako marketinško obrazovanje u Republici Hrvatskoj doprinosi konkurentnosti malih turističkih pothvata?

Mali poduzetnici u turističkoj djelatnosti u Republici Hrvatskoj nisu novina, ali njihova uloga je značajno ispod potencijala i značenja koje takvi poduzetnici imaju u zemljama razvijenog turističkog gospodarstva. Razlog tome je dugogodišnje zapostavljanje tih aktera turističkog gospodarstva u Republici Hrvatskoj i to ne samo kroz zakonodavni, poreski i bankarski sistem, nego i kroz obrazovanje. Marketinški programi desetljećima su bili ili &#8220 ; ; neutralni&#8221 ; ; ili izričito fokusirani na velike poslovne sustave. Analizirajući raspoloživost marketinških programa na sveučilištima i srednjim školama, očito je zanemarivanje sadržaja koji izražavaju specifičnost malih i srednjih poduzeća i obrta u tom sektoru, kao i očiti nedostatak novih marketinških pristupa, kao što je korištenje Internet tehnologije. Marketinško obrazovanje bi poduzetnike trebalo osposobiti za bolje poslovno planiranje, ne samo u slučajevima pokretanja poslovnog pothvata nego i u odlučivanju za financiranje rasta. U radu je predstavljeno nekoliko prijedloga za promjenu obrazovanja (marketinškog, management, poduzetničkog) u formalnom obra-zovnom sustavu, fokusirano na potrebe malih poduzetnika u turizmu.

mali poduzetnici u turizmu; marketinško obrazovanje

nije evidentirano

engleski

How Can Marketing Education Conntribute to Competitiveness of small Tourist Enterprises in Croatia

nije evidentirano

small entrepreneurs in tourism; marketing education

nije evidentirano

Podaci o prilogu

391-402-x.

2002.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Zbornik radova Znanstvenog skupa "Kontinentalni gospodarski resursi u funkciji razvitka turizma Republike Hrvatske"

Meler, Marcel

Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku

Podaci o skupu

Znanstveni skup "Kontinentalni gospodarski resursi u funkciji razvitka turizma Republike Hrvatske",

predavanje

07.06.2002-08.06.2002

Osijek, Hrvatska

Povezanost rada

Ekonomija